mandag 27. april 2015

Bursdagskort med tutti-frutti farger


I dag skal jeg vise fram et 
bursdagskort til ei 
klassevenninne til min datter.

Ikke alltid like lett å vite hva slags tema 
jeg skal ha på kortet,
men vil tro at is og kjærlighet på pinne
er en slager uansett,
for jenter i barneskolealder.

Blir med på disse utfordringsbloggen:
- Through The Purple Haze: Challenge #84 - Anything Goes
- The ABC Challenge: H is for Happy Birthday
- Sister Act Card Challenge: Challenge #103 - Anything Goes
- Crafts 4 eternity: R#223 - Anything Goes
- Scribble and Scrap: Challenge #43 - Always Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 57 - Anything Goes
 - Craft Your Passion: Challenge 259 - Always Anything Goes
- The Pink Elephant: TPE296 - Anything Goes


 Til dette kortet har jeg brukt rosa Bazzill, 
og mønsterark fra en blokk jeg har kjøpt på Panduro.

'Happy Birthday...'-die-cuten er fra Memory Box.

Den er festet på en die-cut fra Spellbinders.


På hver side av kortet har jeg brukt en kant punch fra Martha Stewart.

Festet små plast blomster, kjøpt på eBay,
på stripene jeg har punchet ut.

Is'ene og kjærlighetene på pinne er også kjøpt på eBay.
 

Inni kortet har jeg laget en pengelomme med Spellbinders die-cut.

Jeg har også pyntet med Washi tape.

9 kommentarer:

KarinsArtScrap sa...

Hi Ane Lene it's a sweet and beautiful card.
but I don't see the link from scrapbookstampsociety not.


Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

Greetings Karin DT Coördinator

AO Creations sa...

Super cute!!! Thank you for joining us at Cupcake Inspirations, good luck!!! Amy DT Sweetie

butterfly dream cards sa...

Such a sweet card and its just lovely

Fiona DT
TTPH

Valentyna Komisarenko sa...

Such a sweet card, Min! Love those colors and dies! Thanks for sharing your card with us at Cupcake Inspirations!

Kaija sa...

What a lovely card and lovely color combinations!
Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
Gr.Kaija DT-member

michele sa...

Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week! Fabulous card :) hugs x

Unknown sa...

Such a beautiful card! I love the colours you picked and your big die cut sentiment! Thank you for joining us at Sister Act card challenge!
Kamila DT

Indy's Designs sa...

Such a "sweet" card! So fun with all those sweet embellishments! So glad you were inspired to join our Spring Challenge at Cupcake Inspirations!
Hugs,
Debbie, DT Sweetie

Anonym sa...

Very sweet! I like the soft candy colors. Thanks for joining us at Crafting from the Heart this week.
HeatherM