onsdag 8. april 2015

Snart mamma


Gravide er noe av det vakreste som finnes.
Og jeg blir så glad og rørt når noen forteller at de er gravide.
De kommer til å få den flotteste gaven
de noen gang har fått.

Ei venninne av meg går nå gravid,
for annen gang.
Hun fikk dette kortet av meg.

Jeg deltar på disse utfordringene med dette kortet:
- Crafts 4 eternity: R#220 - Baby Baby!
- Pile it one: Challenge #63 - Die Cuts and/or Punches
- Crafting From The Heart: Challenge 54 - Anything Goes
- Craft Your Passion: Challenge 256 - Always Anything Goes
- Love To Scrap Challenge Blog: LTSCB#51 - Dots or Stripes
- Mema's Crafts: April 2015 Challenge - Use a Die or a Punch
- Fan-Tastic Tuesday: Anything goes with a twist...use a die or a punch
- Inspiration Destination: Challenge No.28 - Anything Goes
- Kort o Mania: Utfordring #127 - Anything Goes


Til dette kortet har jeg brukt grå-blå og mørk turkis Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra October Afternoon
- Mix Tape
- Camera Bag

Motivet av den gravide magen har jeg funnet på nettet.


Under motivet har jeg brukt en die-cut fra Spellbinders.

På sidene på kortet og på motivet har jeg brukt en punch 
fra EK success. 

På sidene, ytterst på kortet, har jeg også pyntet med 
plastblomster, kjøpt på eBay.

'Baby' er en die-cut fra Memory Box.

'på vei' er die-cuts fra QK, 
alfabetet heter Banana Split.
Inni kortet har jeg stemplet med et stempel
hvor det står:'Gode minner fra svangerskapet'
Der kan man også skrive dato.

Stemplet tror jeg at jeg har kjøpt på Papirloftet,
den nettbutikken er dessverre lagt ned.

Jeg har også pyntet med Washi tape.

Sidene har jeg svertet med Distress Ink (Black soot).


8 kommentarer:

Crafty Judith sa...

Fabulous make and just the job for our challenge over at Fan-Tastic Tuesday Challenge thanks for joining in this week crafty hugs Judith xxx

Blossom Cards sa...

lovely image on your card thanks for sharing with FTT Rachel dt

creative lady sa...

Lovely card. Thanks for joining Mema's Crafts challenge.

michele sa...

Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity, Gorgeous card! hugs x

Pat sa...

Gorgeous color combo of grey and teal! I love that die-cut frame, too! Thank you for joining us at Craft Your Passion challenges this week.

SirisKort sa...

Så fint kort! :)

Takk for at du deltar hos KortOMania

Siri DT

Michelle sa...

This is so beautiful - gorgeous layout and colours - thank you for joining us this time at LTSCB and Good Luck - Michelle x

Joyce Ann sa...

Beautiful card!!! Thank you for sharing with us at Mema's Crafts...Good luck in the challenge!