lørdag 25. april 2015

Kort en kollega som skal begynne i ny jobb


 I mitt yrke er det stadig vekk
utskiftninger av kollegaer.
Noen kommer, noen går...
Vi er heldige som har et yrke med et mangfold 
av jobbmuligheter.
Men det er jo alltid litt trist når noen slutter.

Her har jeg laget et kort til en kollega 
som har sluttet hos oss.
(-Alltid en mulighet til å gi bort et kort).

Blir med på disse utfordringene:
- Through The Purple Haze Challenge: Challenge #84 - Anything Goes
 - Crafty Callender Challenge: April Challenge - Add a Sentiment
 - Scribble and Scrap Blog & Challenge: Challenge #42 - Always Anything Goes
- Creative Moments: Challenge 66 - Anything Goes/Spring or Easter
- Creative Card Crew: Challenge 85 - Sentiment
 - Crafting From The Heart: Challenge 56 - Anything Goes
- Papertake Weekly Challenge: Cute as A Button
- Sister Acts Challenge: Challenge #103 - Anything Goes
- Crafts 4 eternity: R#223 - Anything Goes
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge #143 - Anything Goes


 Jeg har brukt kraft kartong og grå Bazzill til dette kortet.

Mønsterarket jeg har brukt er fra FabScraps (Heritage Pink Floral).

Motivet har jeg funnet på Pinterest.

'Lykke til med utfordringen'-stempelet er fra Kort og Godt.

Die-cut'sene under stemplet er fra Life Style Craft (QK).


Hjørne-die-cut'sene er fra Memory Box.

Jeg har også pyntet med knapper,
fleste kjøpt på eBay.


Inni kortet har jeg brukt et stempel
fra Papirdesgin.

Også pyntet med Washi tape.

Alle sidene er svertet med Distress ink (Black soot).

6 kommentarer:

Alyx sa...

Beautiful card. Love the colour combo. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
xx

butterfly dream cards sa...

Beautiful creation...

Fiona DT
TTPH

Dwie lewe rączki sa...

Lovely card. Thanks for joining our challenge at Creative Card Crew
Hugs, Yvonne

Gea sa...

Very nice card. Thank you for joining BSC

michele sa...

Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week! Fabulous card :) hugs x

Unknown sa...

Oh how beautiful. Thank you for joining us at TTPH this time and I hope we see you for our new challenge "Spring Colours".
hugs
Dawn DT xxx