torsdag 28. januar 2016

DT for Papirlosjen - Inspirasjon for januar utfordringen - Favoritt


I dag blogger jeg for Papirlosjen,
og skal vise fram mitt inspirasjonsbidrag.

Sponsoren vår denne måneden er

-og jeg har kun brukt
materialer fra de.

Utfordringen inne hos Papirlosjen i januar er:

FAVORITT

Jeg har ganske mange favoritt ting innen scrapping, 
og på dette kortet er det bruk av stempler og produsenten 
Kort og Godt.

Teknikken jeg har brukt på 
dette kortet har jeg har jeg funnet tutorial på i
Ett Trykk nr 1- 2014.

*


 Til dette kortet har jeg 
brukt creme kartong fra Kort og Godt.

Mønsterarkene er også fra Kort og Godt:
- Rokokko grå
- Avis krem


Alle stempeltrykkene jeg har brukt er fra Kort og Godt.

Det som ser ut som sprekker og gutten er fra plate M-142
'Verdens flotteste...' er fra plate M-200
Stemplet jeg har brukt øverst i venstre hjørne er fra plate M-143
Rundingene/prikkene er fra plate M-148


Lag på lag.

I midten av kortet har 
jeg skåret til
en liten pengelomme.

De to guttene er die-cuts
fra Kort og Godt.

Stempeltrykkene jeg har brukt er også
fra Kort og Godt.
Teksten er fra stempelplate M-136.

*

Vil du lese mer om utfordringen hos Papirlosjen,
kan du gå inn her.

*

Jeg blir samtidig med på disse utfordringene:
- Crafting When We Can: Challenge # 111 - Celebraiting any Occasion
- 613 Avenue Create: Challenge # 160 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 96 - Anything Goes
- Creative Card Crew: 105 - Anything Goes
- Tuesday Throwdown: Anything Goes
- Crafty Sentiments Design: Anything Goes Challenge
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 262 - Celebrations (Confirmation)
- Scrappegarasjen: Oppgave 20 - Bruk norske produkter

6 kommentarer:

laurigami sa...

so gorgeous card, Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs
hugs
laurigami

Synnøve Dyhring sa...

så røft og tøft , flotte ark og oppsett.klem Synnøve

Rachelle Olaridge sa...

So fab. Love the details. Thanks for your entry in our challenge at Tuesday Throwdown!

Michelle sa...

This is stunning inside and out - thank you for joining us this time at Penny's Paper-Crafty and good luck - Michelle x

Eva R. Fandrem sa...

Herlig maskulint kort!
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-Eva

Maya sa...

Tøft og stilrent kort! Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-May Linda