lørdag 9. januar 2016

Pengelommekort til en gutt

I dag har jeg fått vært en tur på
Bikuben.
Jeg fikk litt penger til jul, 
som begynte å brenne litt..
Og når jeg kommer inn dørene på Bikuben,
er det ikke noe problem å bli kvitt
litt penger, nei...

*

I kveld har jeg et kort til
en 10 år gammel gutt å vise fram. 

*

Blir med på disse utfordringene: 
- Papirplaneten: Utfordring # 2 - Blått og hvitt
- Try It On Tuesday: Letters and numbers
- Crafty Sentiment Designs: Anything Goes Challenge
- Stampin' Royality: SR Challenge # 311 - Birthdays
- Creative Knockouts: #123 - Anything Goes
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 180 - Anything Goes
- Jo's Scrap Shack: FFC # 120 - Anyhing Goes
- Hiding In My Craft Room:  HIMCR # 233 - Super Scraps Saturday
- Kreativ Scrapping Bloggen: Utfordring # 1 - Alt er lov

*


Til dette pengelomme kortet har jeg brukt
hvit og blå Bazzill. 

Mønsterarket jeg har brukt 
er fra Kaiser Craft
 - Off the Wall kolleksjonen (Game Time).

'Play' motivet er fra Carla Bella.
- Boy oh Boy heter arket jeg har tatt det fra.

Tallene er fra Spellbinders.
De er også tørr embosset.

Navnet på bursdagsgutten
er Stickers fra Memory Box.

Panelene under tallet og navnet er 
die-cuts fra Spellbinders.

Under der igjen har jeg festet
Washi tape.


Det kule stempeltrykket
jeg har brukt inni kortet
er fra Kort og Godt.


Jeg har pyntet med Washi tape inni
kortet også,
også på penge-klaffen.

12 kommentarer:

chrissie sa...

A fantastic idea with great designs
Thank
You for joining in at Try it on Tuesday

Love Chrissie xx

Amanda sa...

What a great card for a gamer. Thanks for playing along this week over at Jo's Scrap Shack-Funday Friday Challenge

Amanda (DT)

froebelsternchen sa...

Just fabulous!
Thank you for joining TioT's!

gosti sa...

Kjempekult guttekort!!!
Takk for at du deltar hos oss i Kreativ Scrapping:-)
Hilsen fra DT Sigrid

Christy Designs sa...

Great idea with beautiful design.
Thanks for joining us at Crafty Sentiments Challenge

Anne Lise sa...

Så fin den er! Smart med pengelomme inni :)

Gunn sa...

Skikkelig tøft guttekort! Smart med pengelommen inni kortet :)
Takk for at du deltar i Papriplaneten sin utfordring denne mnd.
Klem Gunn, DT Papirplaneten

Aunty Sue sa...

Such a lovely make perfect for our Anything Goes challenge at Polkadoodles . Love the design
Aunty Sue DT

Creations by Shirl sa...

What a fun design card, perfect for a young teen lad...Thanks for sharing it with Brown Sugar Challenge!

Kellie 0:) sa...

What a fun design. TFS and joining us at Jo's for Funday Friday

cass sa...

Wonderful idea. Thanks for joining us at Brown Sugar this week for our "Anything Goes" challenge.

Melanie Smith sa...

Wonderful project! Thank you for participating over at the www.polkadoodles.blogspot.com anything goes challenge :-) Melanie (DT)