søndag 3. januar 2016

Kort til en nyfødt prins

Sånn,da var jula 
tilbakelagt for denne gang..

I dag skal jeg vise fram et 
kort til en nyfødt liten prins.

Tusen takk for bestillingen, Mona!

*
 
Blir med på disse utfordringsbloggene:
 - Cute Card Thursday: Challenge 406 - Anything Goes
- 4 Crafty Chicks: Crazy Eggs/Anything Goes - 4 CC # 279
- C.R.A.F.T. Challenge: Challenge 344 - Anything Goes
- Creative Corner  Challenges: Anything Goes
- Sweet Stamps Blog: January - Anything Goes
- That Craft Place Challenge: Anything Goes Challenge
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 169 - Anything Goes
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 1 - Alt er lov
- Papirplaneten: Utfordring # 2 - Blått og hvitt
- Kreativ Hobby: Kreativ utfordring - Baby og/eller dåp

 *


 Til dette kortet har jeg brukt
grå/brun Bazzill og hvit kartong.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design - Vintage Baby kolleksjonen:
- New Born
- Welcome Little One
- Special Delivery

Motivet er også fra samme kolleksjon,
Ephemera cards.


Jeg har brukt en kantpunch
fra Martha Stewart,
på hver side av motivet.

Pyntet med halvperler.

Den søte babyelefanten er en
die-cut fra Cottage Cutz,
jeg har brukt 3D puter under babyelefanten.
 

'Prins' er en die-cut fra
Kort og Godt.

Den har jeg stanset ut med 
mosegummi.

Jeg har tonet ned fargen litt
med hvit gesso. 
 

Banneren øverst på kortet
er en die-cut fra Joanna Sheen.
 

Inni kortet har jeg
brukt et stempeltrykk fra
North Star Stamps.

Elefantene på rekke og rad er 
også fra Vintage Baby kolleksjonen.

10 kommentarer:

Jessica K sa...

This is sooo pretty! I love the colors you chose and all the little details are just perfect. Thanks for joining us this week at Creative Corner Challenges! Jess - DT

Leanne sa...

Pure elegance, love the details that elephant nice touch, great color, so pretty. Thank you for entering our challenge at 4 Crafty Chicks.

Cheers,
Leanne DT/4CC

Maggie sa...

Beautiful card nice colour combo thank you for joining our challenge at Glittwr N Sparkle
MaggieH DT team

Kay Dalton sa...

adorable,thanks for joining us at That Craft Place hugs, kay

Bente Årstad sa...

Så nydelig babykort til en liten pris, takk for at du deltar hos Papirplanetens utfordring,
DT Bente:)

❤ Kaia sa...

For et nydelig guttekort du har laget...
Nydelige farger og papirer.
Takk for at du er med på Kreativ Hobby's januarutfordring.

Klem fra DT-Kaia

Kim sa...

This is adorable! The decorations are amazing. Thanks for joining us at www.sweetstamps.com.

Kim - SS DT

Annelen sa...

Nydelig babykort du har laga og herlige mønsterark du har brukt. Takk for at du deltar på utfordringa til Papirplaneten.
Klem DT Annelen

Heidi sa...

Nydelig kort. Jeg bare elsker de Maja-arkene...
Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby
DT-Heidi

Kay Dalton sa...

so beautiful,thanks for joining us at That Craft Place hugs, kay