søndag 17. januar 2016

Kondolansekort

 Tiden går så fort,
nå er vi over midtveis i januar allerede.
Hjelpes...
Og det virker som kulda biter seg fast.
Brrrr.
Kaldt over alt, hjemme,
på jobb...

*
I kveld har jeg et kondolansekort
å vise fram. 

Jeg har begynt å bruke naturbilder,
da helst trær, til disse kortene,
synes det passer så fint.

*

Blir med på disse utfordringene: 
 - Fairy tale challengeblog: Challenge # 134 - Everything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 94 - Anything Goes
- Wags'n'Whiskes Stamps: Challenge 169 - Anything Goes
- Through The Purple Haze Challenges: # 93 - Anything Goes
- Card and Scrap: Udfordring 110 - Hvid og blå
- The Craft Place Challenge Blog: Anything Goes
- Kreativ Scrapping Bloggen: Utfordring #1 - Alt er lov
- Papirplaneten: Utfordring # 2 Blått og hvitt
- Nordsalten hobbyklubb: Utfordring # 131 - Årstider (Vinter, vakkert med frost)

*


Til dette kortet har jeg brukt lys, lys blå kartong,
og mørk grå Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra
Authentique, Elegant + one, fra
kolleksjonen Classique.

Det vakre motivet har jeg
funnet på Pinterest.


På motivet og panelet under
har jeg brukt hjørnepunch fra
Martha Stewart.

På pamel nr 2 under motivet
har jeg brukt en punch fra EK success på hver side.

'Vår dypeste medfølelse' er et stempeltrykk fra
Norsk Stempelblad.

Stemplet på die-cut fra Spellbinders.

Jeg har også pyntet med plastblomster, kjøpt på eBay.


Inni kortet har jeg pyntet
med Washi tape.

Det nydelige diktet jeg har brukt,
er et stempeltrykk fra North Star Stamps.


7 kommentarer:

Anita Lise sa...

For et nydelig kort du har laget i blått og hvitt! Skikkelig fint vinterkort. Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Cardandscrap. Håper du blir med oss flere ganger :)
Klem DT Anita Lise

Alljazzed2create sa...

WOW, I love the image you have chosen for this challenge.. Thanks for joining us over at TTPH for this weeks challenge..

DT Pam

Anita Sæterdal sa...

Det er nydelig, og bilde er "helt riktig" til denne typen kort. Vanskelig kort å lage, siden dette er kort vi helst ikke ønsker å gi bort. Takk for inspirasjon, og for at du deltar hos Papirplaneten sin utfordring.
Klem anita

Gunn sa...

Kondolansekort er vanskelig å lage, men syntes dette var klassisk og "riktig". Motivet passet veldig godt.
Tusen takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring.
klem Gunn

Amanda sa...

Hi, Beautiful winter card, just perfect. Thank you for joining us at That Craft Place. Good Luck and hope to see you again next time.
Hugs Amanda

Kreativelena sa...

De vanskelige kortene det her. Men synes dette var virkelig vakkert. Bildet du har brukt trekker blikket oppover, noe man ofte gjør når man sørger.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Astrid sa...

Et fint kondolansekort du har laget.
Takk for at du deltar i utfordringen
vår hos Papirplaneten. Lykke til !!

DT-Astrid :-)