søndag 31. januar 2016

Til en 80 år gammel sprek dame


I dag skal jeg vise fram
et kort jeg fikk bestilling på,
hvor jubilanten var en
pensjonert lærer og hun har også
vært 13 ganger svensk mester i bueskyting,
imponerende!

Tusen takk for bestillingen, Inger!

*

Blir med på disse utfordringene:
 - Hanna and Friends: Challenge # 240 - Die Cuts
- Crafty Cardmakers: # 156 - Punches and/or Dies
- Creative Card Crew: 105 - Anything Goes
- Tuesday Throwdown: TT278 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Design: Anything Goes Challenge
- Little Red Wagon: Challenge # 336 - They Say It's Your Birthday
- Penny's Paper-Crafty Challenge: Challenge 262 - Celebration
- Cute Card Thursday: Challenges # 410 - Ladies only
- 613 Avenue Create: Challenge # 161 - Anything Goes



 Til dette kortet har jeg brukt lys grå Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra
Basic grey, kolleksjon Plumeria, Graceful Wine.

Motivet har jeg funnet på 
Pinterest.


Tallet er fra et alfabet fra QK - No 73.

'Grattis' er en die-cut fra Rox Stamps.
 

Die-cuten jeg har pyntet med over og under
motivet er fra  Precious Marieke.

Jeg har punchet ut et strimmel med
en Martha Stewart punch,
som ligger på langs under motivet.

Oppå den har jeg pyntet med 
halvperler, kjøpt på eBay.
 

På panelet som ligger under
motivet har jeg brukt en punch 
fra EK success. 
 

Stempeltrykket er fra
North Star Stamps.

ABC er die-cuts fra QK alfabetet
Banana Split.


Jeg har brukt en stimmel 
fra Basic Grey mønsterarket på hver side
inni kortet.

Pil og bua er die cuts fra QK.

10 kommentarer:

KraftyKoolKat sa...

Very pretty and striking. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.
Hugs
Cathy DT Member
xxxxx

JanR sa...

Fab card! Loving those big pearls. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Anet's Crafting sa...

Beautiful card. Thank you for playing along with our Challenge at Penny's Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

Michelle sa...

Wonderful card! I love the subtle colors you have used. Thank you for joining us this week at Penny's Paper Craft Challenge. Hope to see you back again real soon!

laurigami sa...

Beautiful card, Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs
hugs
laurigami

Unknown sa...

What a great card! Thank you for joining in with us on Cute Card Thursday. Lynn - CCT Design Team x

Maikreations sa...

Great creation - love the picture you have used on there! Thank you for joining our „Dies & Punches“ challenge over at the Crafty Cardmakers ;o) Happy crafting,
Maike

Felix the Crafty Cat sa...

This is such a gorgeous card. Thank you so much for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela DT x

Chana Malkah sa...

This is a beautiful and elegant project! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana

Ina G sa...

Super card. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.