lørdag 23. januar 2016

Morsdagskort


 Nå er snart morsdag.

En gyllen anledning 
og gi sin mor et kort.

Jeg ble første gang
inspirert av Åse-May Hjelle,
og jeg har laget ganske mange av denne typen kort 
i ettertid.

*

Blir med på disse utfordringene:
 - IDIC: Challenge # 299 - Animals
- Fan-Tastic Tuesday: Challenge # 120 - Anything goes with a twist...make it girly
- Creative Moments: Challenge 85 - Anything Goes with a optional twist... Let It Snow
- Stampin' Royality: SR Challenge # 313 - Colour Challenge
- Hanna anfd Friends: Challenge # 240 - Die Cuts
- Polkadoodles Crafting Challenge: Week 2 - Winter Birthday
- Winter Wonderland: Something New (New pictures/motives)
- Kreativ Scrapping Bloggen: Utfordring # 1 - Alt er lov

*


 Til dette kortet har jeg brukt 
hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Authentique,
fra en 6x6 Bundle,
Classique: Pretty.

Motivene (og konglene) jeg har brukt er fra
Studiolight (Sweet Winter Season)
er de ikke søte?

'Til Mor' er et stempeltrykk 
fra Storyteller.
Stemplet på en die-cuts fra Cherry Lynn Design.

Under motivet har jeg brukt die-cuts
fra Spellbinders.

I hjørnene har jeg pyntet med pynt
kjøpt på eBay.


Inni kortet
har jeg punchet ut blader,
med en punch fra Martha Stewart.

Under teksten og motivene
har jeg festet Washi tape.

 Motivene jeg har brukt inni
kortet er også fra 
Studiolight.


Stempeltrykkene jeg har brukt
er fra Papirdesign
og Storyteller.

De er stemplet på die-cuts fra
Cherry Lynn Design.

Baksiden av kortet
har jeg brukt en stor die-cuts fra
Cherry Lynn Design 
hvor man kan skrive en personlig hilsen.

9 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Knallfint kort og SÅ søte motiver ! Kan ikke huske å ha sett disse hos vår lokale forhandler ! ;)

Deanne Saunders sa...

A gorgeous card!!! Love the soft pink color!! Thanks so much for participating in our ALPHABET challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Zoe Tant sa...

Clever card and I love all the images. Zx

Plony sa...

A very lovely card...I love pink, it's my favourite color. Thanx for joining our challenge at Winter Wonderland.
xxx Plony

Anita Lise sa...

Så nydelig kort! Takk for inspirasjon, må prøve denne teknikken :) Klem

gosti sa...

Nydelig kort med stilig bretteteknikk:-)
Takk for at du deltar hos oss i Kreativ Scrapping:-)
Hilsen fra DT Sigrid

Anjie sa...

Fab make. Thanks for joining us in our Winter Birthday challenge challenge at Polkadoodles
Anjie (DT)

julie_woolston sa...

Beautiful card thank you for sharing at Winter Wonderland.
Hugs Julie xxx

Mia Scott sa...

What a cute card, I love the shape of the card.
Thank you for joining in with the 'Winter Birthday' challenge at Polkadoodles Mia - DT Member xx