mandag 1. februar 2016

DT for Papirlosjen med prosjektkit fra Scrapomania (1)



Vi i designteamet i Papirlosjen er så 
heldige å få leke oss med proskeltkit

Scrapomania kan friste med 3 forskjellige kit:
- kort
- prosjekt
- PL

Disse kan kjøpes hver for seg, eller så går det 
også an å abonnere på kitene.
Jeg har fått utdelt prosjektkitet for januar.
På bildet under kan dere se hva jeg fikk med i kitet.
 

 Mitt prosjektkit inneholdt:
- 3 stk bling Diamond Bazzill
- 3 stk hvit Bazzill
- 2 stk Marshmallow Bazzill
- Dies fa Joy Craft - Vintage Florish
- 2 dies fra Marianne Design, snøkrystaller, og blomster
 - Kremhvite halvperler fra Scrapomania


Ut fra dette kitet har jeg laget 4 forkjellige kort.
Her er det første,
hvor jeg kun har brukt ting fra kitet,
bortsett fra motivene, de er fra Studiolight.  


Jeg har festet hyssingen med Glossy.
Den var lett å feste.

Snøkrystallene fra Marianne Design
har jeg også tørr embosset.

I midten av hver snøkrystall har jeg festet en halvperle. 

Jeg har også brukt Vintage Florish die-cuten fra Joy Craft. 

Følg gjerne med videre, jeg har laget 3 kort til 
ut av dette kitet.

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Tuesday Throwdown: TT278 - Anything Goes
- Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 121 - Winter Wonderland
- Stampin' Royality: Challenge SR # 314 - Picture Inspiration Challenge (The colour red)
- Suzy Bee's Bloomin Challenge Blog: Challenge 115 - Anything Goes with a twist...add an animal
- 613 Avenue Create: Challenge # 161 - Anything Goes
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 173 - Embossing (dry or heat)
- Card Mania: CMC # 77 -  Add Some Red
- The ABC Challenge: A is for Animal
- Crafting From The Heart: Challenge 97 - Anything Goes
- Craft Your Passion Challenges: Challenge 297 - Always Anything Goes

7 kommentarer:

Nannieflash sa...

Gorgeous card love your images. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

Creations by Shirl sa...

Lovely festive card...Thanks for sharing in with GNS Challenge~

Kajcyika sa...

Really lovely card, I love that you actualy used an image :)
Thanks for playing with us at Card mania, hope you will join us again :) Kajcyika

Julieanne..aka pinkjools sa...

Beautiful card....lovely design....Thank you for joining us at CYP....Julieannex

applejack cards by sue sa...

So pretty. Thank you for sharing this with us over at Crafting from the Heart. Sue DT

Dwie lewe rączki sa...

Stunning card. Thanks for joining our challenge at ABC challenges.
Hugs, Iwona

Stela Karapetkova sa...

I just love the design.Thanks so much for joining our challenge at Card Mania :)
Good luck and I hope you will see your beautiful cards again .Hugs
Stela Karapetkova-DT