fredag 8. oktober 2010

Baby its cold outside

Endelig kunne jeg bruke denne tittelen: Baby its cold outside...
Bildet er av veslefrøkna og her er hun ca 1 år. Hun er ikke særlig fornøyd med å være ute i kulda. Jeg har brukt mye maling, dekket det øverste mønsterarket med cellofan, og kladda på mer maling oppå der igjen...
Jeg har brukt Ann-Katrins skisse inne hos Practical Scrappers, og jeg har blitt inspirert av alt det blå på Kammerpikenes bilde inne hos Scrappekammeret.


Til denne layouten har jeg brukt:
- Blå Bazzil
- Mønsterark fra Craft`n`Craftin, Magnolia
- Hobbymaling fra Panduro
- Pynt fra Kort&Godt
- Cellofan, brads
- Stickers fra Doodlebug Design

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott vinter-LO!! Herlig detaljer og flott layout!

Ha en fin helg!
Klem Laila.

Heidi sa...

Så artig denne LO'n ble!!
Flotte detaljer, og kjempefin effekt med cellofan:))
Og for et herlig bilde,Ane Lene, hun ser ikke helt fornøyd ut nei :))

Ønsker deg en fin helg!
klem fra Heidi:)

Linda W sa...

Stilig lo dette her....
flott oppsett.
Takk for at du deltar på scrappekammeret, klem fra Linda:)

Linda sa...

Så tøff denne LOen var! Kjempeflott bilde, og så vinterslig inntrykk den hadde. Virkelig lekker!

Ingrid sa...

Oj, for en knall tøff LO!!! Så stilig med cellofan - det er jammen første gang jeg ser på en LO! Lekkert med rufsete kanter og søte snømenn!
Kjempekoselig at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem
Ingrid

Anette sa...

Herlig LO! Nydelige farger og mønsterark! Lekre detaljer og likte veldig godt snømennene ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Anette ;)

Guro sa...

Wow for en herlig LO, skikkelig vinterinspirert og spekket med flotte detaljer :-D Stilig med snømennene!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem Guro