onsdag 20. oktober 2010

Scrapperikets utfordring # 3 - Vintage

Måtte jo bare prøve meg på denne utfordringen hos Scrapperiket som var Vintage. Fått litt dilla på vintage for tiden - fikk tilsendt noen gamle bilder fra min tante, her har jeg brukt det ene. Litt utydelig - sikkert fordi bildet har hengt på veggen i maange år. På bildet er min tante og onkel, og her har de funnet seg noen "instrumenter" og laget seg et lite miniorkester...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Brungrå og mørk rød Bazzil
- Mønsterark fra Maja Design, Basic Grey
- Bølgepapp malt med Crakle Paint
- Gamleboksider, farget med kaffe, malt med gesso, og svertet med distress ink
- Pyntebånd
- Blomster og halvperler fra Kort&Godt
- Stempel fra Inkadinkado
- Mini mono strickers fra Basic Grey malt med hobbymaling fra Panduro

4 kommentarer:

Linda sa...

Utrolig flott LO! Virkelig vintage tvers igjennom. Lekkert oppsett, og veldig flott pyntet!
(Og så lurer jeg på hvor du har kjøpt blonden, for den var veldig søt)

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår! :)

Anonym sa...

Wow Denne var kjempe-fin! Koselig bilde av mini-orkesteret og Vintage er jo så flott!
Go klem

Sylvia sa...

Skikkelig stilig LO dette!!
Nydelige farger og flott Pynt/ oppsett.

Wenche sa...

Wow foe en lekker Lo. Mange flotte detaljer.

Takk for at du deltar i utfordringen vår.