torsdag 28. oktober 2010

Skissedilla # 83

Skissedilla igjen...
Denne gangen har jeg brukt et bilde av meg selv, synes at jeg har blitt ganske flink til å scrappe meg selv også nå. Bildet er fra et karneval, hvor jeg hadde brodert, malt og sydd politi-kostyme selv - som jeg ble meget fornøyd med...



Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey, Maja Design
- Hobbymaling
- Stempeltrykk fra Impressions, Inkadinkado
- Pynt fra TPC Studio
- University - alfabet fra QK
- Forskjellig pynt
- Stickers fra Little Story Tellers

3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Stilig LO, Ane Lene!!
Smart å lage noen med bilder av seg selv også:-)
Ofte står vi jo selv bak kamera og er ikke med på alle bilder.

Ha en fin helg! Klem Laila.

Anonym sa...

kjempe tøff LO! :)

HegeAL sa...

Så stilig! Må si du er flink når du syr kostyme selv!

Takk for at du deltar!