søndag 24. oktober 2010

Månedens INSPIRATOR hos ScrappeHuset

Månedens inspirator hos ScrappeHuset er å scrappe en sinnstemning. Jeg har valgt - TRØTT. Bildet er fra da sønnen min var baby, og her har han sovnet. Ser ikke så veldig behagelig ut, med oppstoppernese og greier..
Jeg har brukt symaskin rundt mange av kantene her, og selvtegnet søm rundt alle bokstavene - noe som jeg angret litt på etterhvert - tok veeldig lang tid - men det ble kult da...



Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Best Creations og restepapir
- Crepe Paper fra Melissa Frances
- Magic Mesh
- QK, monogram alfabet
- Halvperler fra Kort&Godt
- Pynt fra Panduro

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så flott LO og skjønt bilde av sønnen din. Syns bokstavene ble utrolig flotte. Vel verdt tiden det tok syns jeg (",)
Klem fra Karin

Anonym sa...

Hærlig LO -og bilde av den lille! -Bokstavene var kjempefine!
Go klem

Torill sa...

Jeg måtte le:0)
Utrolig bra bilde!!!
Digger de store bokstavene du har brukt!! Hærlig LO!!

Tusen takk for ditt supre bidrag!!

Toi9 sa...

Så herlig bilde og LO!!
Veldig fine bokstavene!
Fargene var så utrolig fine :)

Vibeke sa...

Kjempetøff!! De bokstavene dine ble jo bare så fine!! Digger bildet:)

Takk for at du deltar:)

linn kr/sykepleier sa...

Au, så ikke direkte behagelig ut nei. Hohoho. Men herlig bilde uansett. Morsomt minne. Behagelig fargevalg og koselig LO. Digger den flotte tittelen din. Ble utrolig kult med selvtegnet søm. :D

Takk for ditt flotte bidrag. :D

Ann Cicilie sa...

For en herlig gutt! Ja, han må sannelig ha vært trøtt hvis han sovnet sånn :D Stilig med de store bokstavene, og gjennomført fargevalg.