lørdag 23. oktober 2010

KK4 - fargeutfordring hos Kreative Krumspring

Dette er også en LO jeg lagde på treffet på Vikersund. Jeg har forsøkt meg på utfordringen inne hos Kreative Krumspring, som denne gangen er en fargeutfordring - utfordringen var å bruke minst 2 av fargene: svart, oransje, lilla og lime. Jeg har valgt å bruke fargene svart og lilla.
Bildet er av meg fra i sommer, en ukes tid før jeg begynte på skolen. Jeg husker jeg var kjempespent, og gruet meg endel. Nå er jeg like spent - for nå skal jeg ut i praksis i 6 uker fra mandag. Krysser fingrene for at det skal gå bra - jeg pleier å grue meg unødig...
Også må jeg ikke glemme å takke, Ann-Katrin, for mønsterarkene, de brukes flittig, som du ser..



Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart Bazzil
- Mønsterark fra BoBunny, Best Creation, Little Yellow bicyccle
- Bølgepapp
- Gesso
- Magic Mesh
- Gammel bokside farget med kaffe og distress ink
- Pynt og blomst fra Prima
- Bling-bånd, perlebånd, pyntebånd og halvperler fra Kort&Godt
- QK- alfabet - monograms
- Chipboards fra American Craft

5 kommentarer:

pia iris sa...

kjempestilg LO du har lagd med bilde av deg selv på. tøffe de store lille bokstavene.
lykke til i praksis, går helt sikkert greit tenker jeg.
ha en flott søndag. klem pia

Gro aka emrille sa...

Kjempetøff!
De store lilla bokstavene med de svarte over ble bare skikkelig kult!

Takk for at du deltar:)

Pinklady 68 sa...

Stilig student LO!! Herlige farger og fint bilde!

Ellen Karin sa...

En skikkelig røff og fin LO! Likte måten du har satt opp overskriften på. Det ble tøft!

Håper du trives som student, og at det går bra i praksisen. Ønsker deg lykke til videre. Og takk for et flott bidrag. :)

Wenche sa...

Flott bakgrunn og et godt oppsett. Moro når du skriver litt rundt hvorfor du har lagd LOen din. Fint du er på våre krumspring