fredag 29. oktober 2010

My Guy

Trodde ikke jeg skulle orke å scrappe noe ikveld, men jeg skulle bare - plutselig var jeg igang gitt... Det har vært en tøff uke, med mange inntrykk, mye å lære og sette seg inn - får håpe det går litt lettere de neste ukene av praksis perioden...

Sangen i week 28 - inne hos Scrap It With a Song denne uken - My Guy med The Supremes var en liten nøtt. Det var ikke helt lett å finne bilde som passet til teksten. Fant dette bilde av mannen min, som jeg fikk godkjennelse til å bruke... Bildet er tatt i sommeren 2008, og like før eller like etter dette bildet ble tatt var det en svær måke (Larus Marinus - for de som kan de latinske navnene på måkene, jeg kan bare de latinske, ikke de norske, hehe) som jeg trodde skulle gå til angrep... Det var litt skummelt en periode, for den måka var gedigen, men det gikk bra,. Den ville vel antagelig bare skremme oss, noe den klarte. Men ennå skjønner jeg ikke helt hvorfor den reagerte slik, vi var ikke nærme noen holme, som det kunne befinne seg noen måkeunger på...
Jeg har brukt Sketch # 127 hos Creative Scrappers.



Til denne layouten har jeg brukt:
- Mørk og lys brun Bazzil
- Mønsterark fra BoBunny, MME, Webster`s page
- QK-bord
- Masking tape Kamoi
- Blomster fra You Do
- Brads
- Fiesta Grand alfabet fra QK

4 kommentarer:

Ellen Karin sa...

En koselig LO, og jeg digger fargesammensetningen din. Flott bruk av mønsterarket også.

Faye Marie sa...

So great!!!! I love the layout!!!!!!Thanks for playing along with Scrap it with a song!

anazelia sa...

love the manly colors on here. thanks for playing along with us at scrap it with a song.

Christy sa...

Love the blue ..great LO! Thanks for playing along this week at Scrap it With a Song!!