onsdag 7. juli 2010

Beautiful....

For dere som er innom og kikker hver dag - neida, jeg har ikke tatt ferie! Jeg og veslemor tok en snar vistitt til Løten og besøkte min mor på hytta, og vi fikk truffet litt annen familie samtidig... En liten avkobling i hverdagen. Tok en tur til Hamar og Unik Hobby da jeg først var der og. En scrappe-butikk jeg liker veldig godt, den er en god nummer to etter Bikuben. Så til dere som ikke har vært der ennå - den anbefales!!!

Med denne layouten har jeg (som vanlig) slått to fluer i en smekk... Skissa (Sketch 194) hos Pencil Lines og Week 12 - American the Beautiful som er en Patriotic Song hos Scrap It With a Song. Jeg har brukt ordet Beautiful, som jeg synes passet godt til dette bildet av min lille super snutt. Det var en vanskelig sang å bruke denne gangen, så det er jammen godt man bare kan bruke et ord fra sangen og...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Prima, Basic Grey, Got Moxxie
- Martha Stewart punch (bord, og 2 forskjellige sommerfugler)
- Blomster, Center Kisses og halvperler fra Kort&Godt
- Dekorblomst fra Nille
- Bling-swirl fra Storyteller
- Glitterlim
- Chipboard stickers fra American Craft
- Paper distresser fra Jim Holtz
- Presicion File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

8 kommentarer:

Heidi sa...

Dette var lekkert,Ane Lene!!
Nydelige farger, og så lekkert pyntet, mange flotte detaljer her :))
Og for et aldeles herlig bilde du har brukt..♥

Ha en flott dag!
klem fra Heidi:)

Anonym sa...

Skikkelig hærlig LO -Søtt motiv! -Enig med Heidi -flotte detaljer og nydelige farger:)
Ha en fortsatt fin sommer!
Klem T

Jessica Wilson sa...

Gorgeous layout!!! Such pretty details:)

anazelia sa...

this page is beautiful. just beautiful. thanks for playing along with us at scrap it with a song.

Jess sa...

Stunning! Thanks for joining us at Scrap It With a Song!

Angela Toucan sa...

really beautiful
thank you singing along with us at Scrap it with a Song this week

TeenaBugg38 sa...

Gorgeous LO! Thanks for playing along with us a Scrap it With A Song this week!!!

Christy sa...

Absolutely BEAUTIFUL!!!