fredag 16. juli 2010

Nick names

Utfordringen denne uken inne hos Scrap Yourself er Nick Names, og jeg har brukt skissa hos Stuck On U Sketches til å løse denne oppgaven. Kallenavn ja, ingen enkel oppgave, måtte høre med min mor jeg... Bildet er av meg, tipper jeg er mellom halvannet - to år på dette bildet...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Lys brun Bazzil
- Mønsterark fra MME, Basic Grey, Ridderholm Design, Magnolia, Maya Design
- Pyntebånd fra Storytellers
- Perlebånd
- Knapper
- Stickers fra Little Shoe Box, Little Storytellers
- Presicion File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goodness, this just makes you smile! Fabulous job at following the sketch, love the look of the layers with your paper choices...and that photo! Priceless!
You are one quick lady! Thanks for playing!!!!!!

Sandi Clarkson sa...

Adorable layout .. what a cute photo and boy, you did this one really fast!