lørdag 17. juli 2010

En god nyhet + Your bed..

Gjett om jeg er fornøyd og glad nå - fikk nemlig beskjed idag om at jeg hadde kommet inn på sykepleiestudiet - hipp hurra, nå er jeg så glad... Endelig etter mange månders venting har jeg fått det svaret jeg har gått og håpet på.... Spenningen ble ikke akkurat noe lettere da jeg fikk vite at det var over 1400 søkere til 165 plasser, men så var det bare ca 300 av de som hadde HiBu som førstevalg (trøstet jeg meg selv med)...

Denne gangen har jeg brukt bilde av den lille snuppa mi, som kan sitte å leke i senga si i timesvis etter at hun egentlig har blitt lagt, og nesten hver kveld må jeg rydde ut en haug med leker, skjønner noen ganger ikke hvordan hun har klart å sovne med alle de lekene oppi senga... Jeg skal være med på Prompt 9 - All around the nursery - inne hos Scrap that baby. Jeg har brukt Sketch Friday hos Practical Scrappers.





Til denne layouten har jeg brukt:
- Gul Bazzil
- Mønsterark fra Panduro, Basic Grey, Glitz Design
- Clear Stamps swirl fra Panduro
- QK (firkantene, ballong, puslebiter og ailieen figurene)
- Halvperler fra Kort&Godt
- Faceted Stones fra Panduro
- Blomster, glitterlim, scrappefloss
- Stickers fra October Afternoon
- Svertet kantene med distress ink

5 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Gratulerer med å ha kommet inn på studiene dine :) Det er så deilig når ting går den veien en hadde tenkt :) Nydelig LO av snuppa også :) De er jo herlige med hele senga full av leker da......

Håpe du nyter resten av sommeren :)

Miss StampAlot sa...

Nydelig LO.. KJEMPEFINE DETALJER DU HAR BRUKT HER =)

MASSE lykke til med studiene =)

klem fra Marielle

Kelly Massman sa...

Very cute!

Melanie H sa...

Stunning page, I just love the flowers and swirls.

Sarah Rice sa...

so so cute!