fredag 16. juli 2010

Scrapp Ordet # 6 hos ScrappeHuset - Minner

Scrapp ordet inne hos ScrappeHuset denne gangen er minner... Har brukt et bilde av min farmor og farmor lenge, lenge før jeg var påtenkt... Min farmor døde da jeg var 2 år, min farfar da jeg var 6 år, så det er ikke mye jeg husker av dem... Har bare vage minner... Så min tittel på layouten er: Kunne ønske jeg hadde flere minner etter min farmor og farfar...



Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Maja Design, MME
- QK, firkanter og Monogram alfabet (har klippet litt av de)
- Blomster og halvperle-swirl fra Prima
- Halvperler fra Kort&Godt
- Stickers fra Little Storytellers og Cosmo Cricket
- Presicion File fra Basic File
- Svertet kantene med distress ink

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Så fint at ordet vårt kunne inspirere deg til å lage en så skjønn LO:)
Nydelig pyntet med blomstene. Likte veldig godt at du har forskjellige fonter i tittelen din:)

Takk for at du deltar:)

Vi kommer med en ny og inspirerende utfordring den 21 juli - håper du blir inspirert av den også:)

Elisabeth Helland sa...

åh, så fin og personlig LO du har laga her, slike LO'er kan være vanskelige å lage har jeg erfart selv, men her har du laget et herlig harmoni i hele LO'en din...veldig flotte de tre rose-elementene dine...
takk for at du deltar

❤ Kaia sa...

Kjempeflott LO,
Nydelig pyntet.
Klem fra Kaia