lørdag 24. juli 2010

Pet Peeves

Denne uken har Scrap Yourself en litt vrien oppgave: Pet Peeves... (Challenge 12). Jeg måtte spørre min mann tilslutt hva jeg blir irritert av, og han svarte ganske spontant; tekniske ting som ikke virker. Og det stemmer nok rimelig godt, når jeg tenker etter. Hvis ikke pcèn fungerer, og jeg heller ikke får den til å fungere blir jeg rimelig frustrert og irritert ja, hehe...
Jeg har ikke tilgang til printer nå, så jeg ble nødt til å kjøpe meg et PC-blad for å få tak i noen PC-bilder (antagelig første og siste gang, for jeg har ikke lest en setning en gang i det bladet).
Jeg har brukt Sketch Friday inne hos Practical Scrappers for å løse oppgaven.





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra MME, Hambly Screen prints, Basic Grey, Glitz Design
- Bilder fra Hjemme PC blad
- Pyntebånd, scrappefloss, knapper, 3D-puter
- Halvperler fra Kort&Godt
- Tags fra Panduro
- Stickers fra Cosmo Cricket, Little Storytellers
- Svertet kantene med distress ink

4 kommentarer:

Kristine sa...

YES!!! i hate when my computer doesn't work properly too!!! i have no patience for slow internet service ;-) TFS!

SABRI sa...

Also I hate my pc sometimes!!! I love your layout!

Unknown sa...

Great take on the sketch! Thanks for playing with us at Practical Scrappers! /Pia

Erin Morehouse sa...

ooh! I love the candy colours on this one!