søndag 25. juli 2010

Skissedilla # 70

Tid for ukas Skissedilla igjen. Jeg har valgt bilder fra min mor var liten denne gangen, eller rettere sagt; baby. På bildene blir hun holdt av sin mor, min mormor, og sin bestefar, min oldefar. Morsomt å få brukt slike gamle bilder også.




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Maja Design, Basic Grey
- Bølgepapp
- Kartong som har fulgt med noe pynt fra Prima
- EK success punch
- Pyntebånd fra Storyteller, Kort&Godt
- Perlebånd
- Blomster fra Prima
- Stickers fra Jenni Bowlin Studio, American Craft
- Paper Distresser fra Jim Holtz
- Svertet kantene med distress ink

4 kommentarer:

pia iris sa...

så heldig du er så har så gamle bilder.
nydelig LO i flotte duse farger som passet godt til bildene. ha en flott uke.
klem pia

Broggis sa...

Morsomt med gamle bilder! Herlige, duse farger!
Takk for at du deltar!

Kort-amatør:) sa...

Kjempefin LO, og flotte duse farger:) Koselig med gamle bilder:))
-Mange fine LOèr nedenfor her også!
Ha en fortsatt fin sommer -og grattis med sykepleierstudiet!
Klem fra mæ

Synnøve sa...

Herlige pudderfarger, og så moro det må være å ha så gamle bilder.
Lekkert.