søndag 25. juli 2010

Skissedilla # 70

Tid for ukas Skissedilla igjen. Jeg har valgt bilder fra min mor var liten denne gangen, eller rettere sagt; baby. På bildene blir hun holdt av sin mor, min mormor, og sin bestefar, min oldefar. Morsomt å få brukt slike gamle bilder også.




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Maja Design, Basic Grey
- Bølgepapp
- Kartong som har fulgt med noe pynt fra Prima
- EK success punch
- Pyntebånd fra Storyteller, Kort&Godt
- Perlebånd
- Blomster fra Prima
- Stickers fra Jenni Bowlin Studio, American Craft
- Paper Distresser fra Jim Holtz
- Svertet kantene med distress ink

4 kommentarer:

pia iris sa...

så heldig du er så har så gamle bilder.
nydelig LO i flotte duse farger som passet godt til bildene. ha en flott uke.
klem pia

Broggis sa...

Morsomt med gamle bilder! Herlige, duse farger!
Takk for at du deltar!

Anonym sa...

Kjempefin LO, og flotte duse farger:) Koselig med gamle bilder:))
-Mange fine LOèr nedenfor her også!
Ha en fortsatt fin sommer -og grattis med sykepleierstudiet!
Klem fra mæ

Synnøve sa...

Herlige pudderfarger, og så moro det må være å ha så gamle bilder.
Lekkert.