mandag 12. juli 2010

Sommer - månedens tema hos ScrappeHuset

Månedens tema inne hos ScrappeHuset er sommer... Har valgt dette bilde av min is-glade lille jente... Is og sommer hører jo sammen.... Ikke like lett å scrappe når jeg ikke har alle mine dingser, dupeditter, blomster, mønsterark, bånd, brads og alt det andre jeg har tilgjengelig... Trodde jeg hadde pakket ned fornuftige ting jeg bruker.... men plutselig er det noe som jeg gjerne skulle hatt - som ligger hjemme - jeg skulle hatt - jaja - er det ikke alltid sånn da...Må nok snart en tur på Hobbyhimmelen og kjøpe inn litt som jeg trenger...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra MME, Basic Grey, DCWV, Cosmo Cricket
- Martha Stewart punch (bord og sommerfugl)
- Blomster fra Petaloo
- Halvperler fra Kort&Godt
- Selvtegnet søm
- Stickers fra Little Story Tellers
- Presicion File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

3 kommentarer:

Torill sa...

Helt hærlig sommerbilde!! IS OG SOMMER!!!
hærlige farger som fremhever bildet! KNALL!
Tusen takk for at du er en fast bidragsyter her hos oss i Huset!!
God is-sommer videre!

Elisabeth Helland sa...

ja ser man her ja, herlig sommerminne og nydelige farger du har brukt.......bildet i seg selv sier mer enn 1000 ord.....

Ann Cicilie sa...

Stilig oppsett, flott bilde (jeg fikk lyst på iiiis gitt...) og herlige farger :)

Takk for bidraget ditt til Scrappehuset, og en god sommer til deg!

xoxo,
Ann Cicilie