tirsdag 20. juli 2010

Skissedilla # 69

Ukas Skissedilla er det Lene som har designet. Digger stilen hennes, så hvis du ikke har sett bloggen hennes, så stikk innom å ta en titt.
Bildet jeg har brukt er av sønnen min. Han skulle vel helst kjørt båt både dag og natt hvis det var opp til han...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart Bazzil
- Mønsterark fra Maja Design, MME
- Stempel fra Inkadinkado
- Bølgepapp
- Blomster fra Prima, Petaloo, Hobbyhimmelen, Kort&Godt
- Halvperler fra Kort&Godt
- Knapper, scrappefloss
- Martha Stewart sommerfugl punch
- Chipboard stickers fra American Craft
- Stickers fra Little Storytellers, Cosmo Cricket, Micro Mono stickers fra Basic Grey
- Paper Distresser fra Jim Holtz

5 kommentarer:

Lula sa...

Nydelige duse farger du har brukt på denne siden:)Herlig med knallorange vesten på bildet som kontrast.Likte veldig godt sirklene du har laget!

Tusen takk for at du deltar med oss

Ha en fortsatt god sommer:))

Merethe sa...

Så flott LO. Fin løsning på skissen. Jeg digger de papirene du har brukt her altså. synes også du har med mange flotte detaljer, f.eks. de ringene.

Lene sa...

Så flott løsning på skissen! Knallstilig med ringene og de forskjellige bokstavene!

Ha en flott sommer!

Synnøve sa...

Kjempeflott LO! Jeg blir aldri lei av bølgepapp! Stilig effekt!
Klem

Ina Emilie sa...

Denne var råstilig. Likte at du har brukt bare duse rolige gråtoner her, så kom bildet enda bedre frem :)