søndag 30. mai 2010

Grand Prix utfordring hos Scrappekammeret

Scrappekammeret kom med en ekstra utfordring i forbindelse med Grand Prix. Oppgaven lød som følger: La deg inspirere av Grand Prix.
Jeg har valgt bilder av min vesle frøken som elsker å gjøre seg til, kle seg ut, synge og danse... -og som fortalte meg her om dagen, at når hun ble stor skulle hun skrive og synge sanger...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Lilla, rosa og lysbrun bling Bazzil
- Mønsterark fra Craft`n`Craftin, Basic Grey og Heidi Grace
- Alfabet er Fiesta Grand fra QK
- Chipboard stickers fra American Craft
- QK
- Bling
- Precision File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Guro sa...

For en herlig Lo, tenket på datteren min med en gang; hun elsker også å gjøre seg til.
Herlig oppsett og nydelige farger.
Tusen takk for at du deltar!
Klem Guro

Linda S. L sa...

suuuper herig layout!
tusen takk for at du deltar på vår lille utfordring hos scrappekammeret :) :)
klemmmm fra Linda/linsal