søndag 16. mai 2010

Kammerpikenes ordtak " Eplet faller ikke langt fra stammen"

Scrappekammerets utfordring # 7 er ordtaket " Eplet faller ikke langt fra stammen".
Jeg har valgt et bilde av min mann og min sønn fra da min sønn var baby. Her sitter han på fanget til pappan sin og følger veldig med i et bilblad. Idag er de like bilgale begge to. Sønnen min vet mye mer enn meg når det gjelder bil (nå skal ikke det så mye til da, hehe)...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mørk grønn og svart Bazzil
- Mønsterark fra 3ndy papir + ukjent
- Grønn bølgepapp
- Tags fra Panduro
- EK Success Punch
- Hyssing, charms
- Kartong som har fulgt med pynt fra Prima
- Liten kakeserviett
- Chipboards og Thickers fra American Craft
- Precision File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

Så vil jeg få ønske alle en hyggelig 17.mai feiring - Hipp, hipp, hurraaaaa!!!!

4 kommentarer:

Guro sa...

Så flott LO du har laget, koselig med farog sønn, og jeg kjenner meg definitivt igjen i kommentaren om biler, sønnen min elsker biler.
Stilig med bølgepapp som bakgrunn!
Ha en fin feiring i morgen.
Takk for at du deltar :-)
Klem Guro

Yvonne sa...

Kjempestilig LO! Og så flott med eplearket og de små eplecharmsene, fin detalj.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Linda S. L sa...

stilig layout! og så herlig minne å ha scrappet, koselig at far og sønn deler samme interesse :)
passet jo sååå godt til utfordringen vår og da :D
takk for at du deltar hos scrappekammeret
klemm fra Linda/linsal

Anette sa...

Herlig LO du har laget! Kjempeflott bilde du har valgt til utfordringen vår! Virkelig flott LO i herlige farger ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)