lørdag 29. mai 2010

If I could turn back time...

Jeg har brukt Sketch Friday inne hos Practical Scrappers når jeg har løst oppgaven hos Scrap Yourself, som denne uka er: If I could turn back time...
Denne oppgaven gikk jeg noen dager og grublet på før jeg fant ut hvordan jeg skulle løse utfordringen... Jeg kom på at sønnen min hadde en så helt vidunderlig babylukt da han var baby, og den ville jeg ha snust inn mer av hvis jeg kunne skru tiden tilbake... Min datter hadde også en deilig babylukt, men den var helt annerledes enn den sønnen min hadde. Tenkte at dette er en ting jeg helt sikkert kommer til å glemme når årene går, så da passet det godt med en slik oppgave til å forevige et slikt minne...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart, rød og grønn Bazzil
- Mønsterark fra Cosmo Cricket, MME, Crate Paper, The Paper Company
- QK (hjerte, puslespill, tog, negativ, alfabet)
- Hjørnepunch
- Alfabet: Limonade fra QK
- Precision File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

8 kommentarer:

RoseSommer sa...

Så koselig bilde med din lille baby, - som sikkert har blitt bitttttelitt større nå! Fortsatt god helg.

Guro sa...

Så flott denne var, skikkelig koselig :-)
Herlige detaljer.
Klem Guro

Unknown sa...

Aw, how sweet....Only a mother would have that love deep within her heart! Love your take on the sketch!
Thanks for joining us at Friday Sketches at Practical Scrappers.
Blessings,
Kim xXx

scrappingnomad sa...

That's cute! Love how you used embellishments instead of pictures.Thanks for playing with us at Practical Scrappers!

Unknown sa...

Så fin tolkning av min skiss!! Tack för att du är med i Friday Sketch hos Practical Scrappers! /DT Pia

Unknown sa...

adorable...and such a true saying. I really like your take on the practical scrappers sketch. Thanks for playing

Kay F sa...

Oh what a sweet layout--the picture is very heartwarming...

Erin Morehouse sa...

sweet! I know there are lots of mothers out there who would agree with you!
I love the Basic Grey Paper punched into puzzle pieces!