søndag 2. mai 2010

Månedens INSPIRATOR hos ScrappeHuset

Tror dette var siste oppgave på Månedens Inspirator inne hos ScrappeHuset. Man skulle ha med noe fra hverdagen som ikke bare var positivt. Jeg har brukt et bilde fra da sønnen min var liten, og absolutt IKKE ville sove! Husker han gråt og gråt. Ikke moro å være mamma da. Husker det var fært å høre på at han gråt, men måtte jo bare, hvis jeg noen gang skulle få han til å sove... Tror enhver mamma kjenner seg igjen...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Blå bling Bazzil
- Mønsterark fra Ridderholm Design, Papirdesign, Making Memories, Sassa Fras, Kaiser Craft, October Afternoon
- QK
- Magic Mesh
- Swirl halvperler fra Prima
- Thickers fra American Craft
- Mini Market Stickers fra October Afternoon
- Stickers fra Jenni Bowlin
. Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Torill sa...

Helt klart en kjent situasjon - men veldig snedig i det lange løp å ta slike kamper! Hærlig at du scrappet den!!
Hærlig LO!! Digger uhyrene!!

linn kr/sykepleier sa...

Dette er min hverdag det. ;D
Jeg har 2 som til tider nekter og legge seg.
Koselig bilde, selv om det klart viser en mindre idyllisk del av hverdagen. ;D
Kult og fargerrikt pyntet. :D

Takk for at du deltar hos oss! :D