fredag 21. mai 2010

Månedens INSPIRATOR hos ScrappeHuset

Månedens INSPIRATOR hos ScrappeHuset er å bli inspirert av dagbøker... Da måtte jeg bare finne fram mine gamle Pusur skoledagbøker, og ta bilde av de. Var nok der scrappegleden begynte. Bøkene er stapp fulle av bilder, billetter, klistremerker, dikt og små hemmeligheter... Jeg kunne sitte time etter time og fargelegge, klistre og lime i disse dagbøkene...
Fordi vi pratet om Spotlight alfabetet idag, Nina, så måtte jeg nesten bare prøve å bruke det på en LO. Her har jeg fyllt hullene i alfabetet med glitterlim...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Rosa bling og hvit Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey, Cherry Arte, Glitz Design og Rusty Pickle
- EK-success punch
- Journaling tickets fra Jim Holtz og Jenni Bowlin
- Spotlight alfabet fra QK
- Glitterlim, kortstokk-kort, kalenderdag
- Knapper og bling
- Precion File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Torill sa...

UTROLIG BRA!!!!
Akkurat sånn var det! Pusurdagbokgenerasjonen er stor:0)
Tusen takk for at du ble med på utfordringa vår! KNALLBRA LO!!

linn kr/sykepleier sa...

Det var der jeg begynte min scrapping også.
Scrapping light i skoledagbøkene.

En herlig og røff LO, med spreke detaljer.

Kult bidrag. :D