tirsdag 25. mai 2010

Scrapp ordet # 5 - ORD - hos ScrappeHuset

Scrapp ordet inne hos ScrappeHuset denne måneden er ORD.
Sømmen har jeg laget ved å stikke hull og føre en penn fra hull til hull.
Bildet er av barna mine og teksten er: Det finnes ikke et ord som kan beskrive hvor enormt mye dere betyr for meg!!!




Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart og rosa Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey, Making Memories, Sassa Fras, Cherry Arte, Fancy Pants og Junkitz
- Blomster og halvperle-swirl fra Prima
- Fjær fra Panduro
- Hjertepynt
- Sølvpynt fra Kort&Godt
- EK success punch
- Element stickers fra Basic Grey
- Precision File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Torill sa...

Så hærlig!!!
Digger de papirbitene med hjertene. Det arket har jeg også:0)
Den blomsten med orange inni var så flott da! Og ordene dine er jo så sanne!!
Takk for at du ble med og scrappet ordet:0)

linn kr/sykepleier sa...

Så kult med de brettede detaljene.
Behagelige farger og koselig bilde.
Oppfinnsom måte å lage søm på syns jeg. :D

Takk for ditt flotte bidrag. :D