torsdag 20. mai 2010

Mai sangen hos STM

Mai sangen inne hos Scrapping the Music er "17.mai sang for de små" av Margrethe Munthe. Jeg har valgt strofen "Høyt mot sky".
Jeg har brukt et bilde av min vesle frøken fra 17.mai. Her husker hun på skolen, innimellom alle leker og premier...
Jeg har brukt noe av det første jeg kjøpte da jeg begynte å få interessen for denne hobbyen, og det er bølgepapp stanser. Den lå godt gjemt, så jeg trodde en liten stund at jeg hadde gitt den bort.... -men jeg fant den, og fikk brukt den!






Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey, Paper Trunk, Websters Pages, 3ndy Papir, gråpapir, og et ukjent
- Blomster fra bl.a Nille og Kort&Godt
- Bølgepapp stanser fra Panduro
- Silkebånd
- Stickers fra Little Storytellers
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Så fin 17 mai LO! Nydelig blomster pynt, søtt bilde og fint med alle mønster arkene:-)

Ha en fin kveld og god helg! Klem Laila.

Monica sa...

Så herlig! Kjempeflott! Digger blomsterpynten din!

Takk for at du deltar! :)