mandag 3. mai 2010

Skissedilla # 58

Denne uka er det Brit som har designet skissa hos Skissedilla.
Bildet jeg har brukt er av mannen min da han var liten. Var han ikke søt? Elsker bare det bildet her, det henger hjemme i stua også.
Jeg har brukt distress ink stempel pute og svertet på et stykke bobleplast, og det ble en kjempekul effekt. Har tidligere bare brukt maling på bobleplasten, men dette ble så kult at jeg kommer nok til å fortsette med stempelputa...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart og vanilla Bazzil
- Tekststempel: ukjent
- Bobleplast
- QK
- Stickers fra Little Storytellers
- EK Success punch
- Paper distresser fra Tim Holtz
- Precision File fra Basic Grey (rundt bildet)
- Svertet vanilla Bazzilen med distress ink

4 kommentarer:

Synnøve sa...

Superfin! Og den bobleplast-greia er kjempekul!!! Bildet er utrolig fint og da, skjønner dette måtte scrappes:)
Klem

Lula sa...

Liker det enkle oppsettet, da bildet kommer flott frem. Liker stempelputa på bobleplasten ja, fikk en du effekt.

Takk for at du deltar

Christina sa...

ååå...denne var lekker

Therese sa...

Så flott LO.
Nydelig konfirmasjonskort i forrige innlegg. :)