fredag 7. mai 2010

Utfordring # 83 hos Sukkersøtt

Utfordringen hos Sukkersøtt denne uken er: Til lykke med dagen.
Jeg fant en blokk med mønsterark jeg kjøpte for mange år siden som jeg syntes passet så godt til dette motivet. Mønsterarkene i slike blokker pleier å matche hverandre, så da går sammensetningen av kortet som en fei... Jeg som pleier å sitte leeenge før jeg får bestemt meg for hvilke mønsterark jeg skal bruke... Godt å få brukt av ting som har ligget en stund og, har litt lett for å glemme bort litt "eldre" ting...






Til dette kortet har jeg brukt:
- Rosa Bazzil
- Mønsterark fra Crafty Secrets
- Motiv fra Sagen Vintage design
- EK success punch
- Tekststempel og halvperler fra Kort&Godt
- Paper distresser fra Tom Holtz
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

-Sanna- sa...

Dette var flott.
Herlige farger og et koselig motiv.

Line sa...

Nydelig kort. Herlige farger. Flott med perleraden. :-)