lørdag 13. februar 2016

Dinosaurer og små monstre


 I dag har jeg et 
clean and simple guttekort å vise fram.

Jeg tvinger meg selv litt til å gå ut av boksen
 og lage kort med sterke farger også.

Her har jeg også brukt en 
rykende fersk, og kjempekul die-cut 
fra Papirdesign.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafting From The Heart: Challenge 98 - Anything Goes
- Wags 'n' Whiskers Stamps: Challenge # 171 - Let's Party
- Crafty Sentiments Designs: Dies and/or Punches
- Sweet Stampin' Challenge Blog: CAS - Clean and Simple
- Hiding in My Craft Room: HIMCR # 238 - Super Scraps Saturday
- Hobbygarasjens utfordringsblogg: Februar Jubileum # 34
- Kreativ Scrapping Bloggen: Utfordring # 2 - Glede

 *


 Til dette kortet har jeg ikke brukt
 et eneste mønsterark.

Jeg har brukt svart, turkis og gul/grønn Bazzill.

 Øverst på kortet har jeg brukt
en kantpunch fra EK success.

'Gratulerer' er en flunkende ny 
die-cut fra Papirdesign.


De små monstrene er 
die-cuts fra QK.

De er festet på 'frimerke' die-cuts
fra Spellbinders. 

Inni kortet har jeg
og så brukt kantpunchen fra EK success.

Stempeltrykket er fra
Kort og Godt, stempelplate M-238

6 kommentarer:

crafty sa...

Lovely card. Love the row of dinosaurs. Thank you for joining us at Crafting From the Heart this time.
Mary

Jorunn`s scrapperier sa...

Så morsomt barnekort.
Likte godt den kant puncheren du har brukt og at det er gjentatt inni kortet.
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
DT Jorunn Elin

2craftykaties sa...

Super cute boy card! love the dinosaurs! Thank you for joining us for this this weeks Hiding in My Craft Room Challenge - super scraps Sat!
~ HIMCR DT Katie

Anonym sa...

What a great design and colour palette.Love the mix of monsters and dinosaurs.Just perfect for a boy.Thanks for joining us at Crafty Sentiments.Hope to see you again next week.
Lisa x

Maarit at Violets Corner sa...

Gorgeous card CAS card, thank you for playing with Sweet Stampin'. Hope you can join our next challenge too :)

Love and hugs
Maarit

Gracielalife Design - by Graciela sa...

kult kort, takk for at du deltar hos hobbygarsjen.no DT Graciela