tirsdag 2. februar 2016

DT for Papirlosjen med prosjektkit fra Scrapomania (4)


 I går rakk jeg å vise frem
3 kort av 4 fra et prosjektkit fra
Scrapomania, som jeg,
som en del av designteamet i Papirlosjen,
har fått lov å leke meg med. 

I dag skal jeg vise fram det 4. og siste kortet

*

Scrapomania kan friste med 3 forskjellige kit:
- kort
- prosjekt
- PL
Disse kan kjøpes hver for seg, eller så går det 
også an å abonnere på kitene.
Jeg har fått utdelt prosjektkitet for januar.
På bildet under kan dere se hva jeg fikk med i kitet.


 Mitt prosjektkit inneholdt:
- 3 stk bling Diamond Bazzill
- 3 stk hvit Bazzill
- 2 stk Marshmallow Bazzill
- Dies fa Joy Craft - Vintage Florish
- 2 dies fra Marianne Design, snøkrystaller, og blomster
 - Kremhvite halvperler fra Scrapomania
- Bånd/hyssing


 På dette kortet fremhever jeg den søte 
Vintage Florish die-cuten fra Joy Craft.


 Det som jeg har brukt utenom kitet er
mønsterark fra Pion Design, A Day in May (Lady),
og motivet, som også er fra Pion Design.


Ellers så har jeg pyntet med hyssing,
ned på hver side av motivet.

Og masse halvperler, begge deler fra prosjektkitpakka 
fra Scrapomania.

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Craft Your Passion Challenges:  Challenge 297 - Always Anything Goes

3 kommentarer:

Catie Cuddles sa...

Such a delicate finish. Beautiful.
Thanks for joining us at Craft your passion challenges. Happy crafting!
Catherine ( DT ) x

Catie Cuddles sa...

Such a delicate finish. Beautiful.
Thanks for joining us at Craft your passion challenges. Happy crafting!
Catherine ( DT ) x

laurigami sa...

Your card is so elegant, Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs
hugs
laurigami