fredag 19. februar 2016

En søt selfie, med ønske om en god helg!



 Noen ganger kan jeg se et bilde
hvor jeg tenker at DET må jeg
bare lage et kort av.

Akkurat slik var det med 
dette artige bildet.

Et helt herlig bilde, ikke sant...

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafty Boots Challenges: No Stamps Allowed! (On the ouside of the card)
- Alphapet Challenge Blog: Y for You Choose
- Card and Scrap: Udfordring 112 - Lag på lag
- Crafting From The Heart: Challenge 99 - Anything Goes
- Fan-Tastic Tuesday: Challenge 124 - Anything goes with a twist...make it cute
-Tuesday Throwdown: # 281 - Layer It Up
- Cute Card Thursday: Challenge 413 - Warm Colours
- Hiding In My Craft Room: HIMCR #238 - Super Scraps Saturday
- Kort o Mania: Utfordring # 147 - Alt er lov
- Kreativ Scrapping Bloggen: Utfordring # 2 - Glede

*


Til dette kortet har jeg brukt 
mørk grå og mørk turkis Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt
er fra So Fancy (Simple Stories).

Motivet har jeg funnet på Pinterest.


Mønsterarkene jeg har under motivet 
har jeg revet kantene på.

Jeg har brukt Thin Lits fra Tim Holtz
på det lilla/mørk rosa panelet.

'Selfie' er en die-cut
fra We R Memory Keepers.

#, @, pilene og blomsten 
er die-cuts fra QK.


Jeg har også  pyntet med solbriller
kjøpt på eBay.

En halvperle og en knapp.

Stempeltrykket inni kortet
er fra Kort og Godt,
stempelplate M-292.

Pila pluss de andre figurene
er die-cuts fra QK. 

11 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Synnøve Dyhring sa...

Så herligt motiv , flott og røft pynta , kjempefint kort til å bli glad av. Klem Synnøve

Dee's Craft Room sa...

Fabulous card, such a great photograph and a lovely layout. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Pam Tiedtke, or Pammie Lou sa...

What a darling pic to create such a perfect card! What a wonderful head of hair the little darling has! Thanks for playing along with us at Tuesday Throwdown Challenge!
hugs!
Pam
TT DT

Mrs Beez sa...

Great layout and what a fantastic design to showcase that brilliant image. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

Ane sa...

Så herlig bilde!! Tøfft kort. Takk for du deltar hos kort o mania! Dt Ane.

Rita sa...

flott kort med et herlig bilde :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ scrapping :) Klem Rita-Dt

Susan Renshaw sa...

This is gorgeous!
Thank you for sharing with Crafting from the Heart!
Susan
DT for Crafting from the Heart!
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Peanut sa...

What a sweet project, Ane Lene. Great choice of colours, embellishment details and the lovely layers are perfect too. Thanks for sharing with us at Tuesday Throwdown.
x Asha

Deb sa...

So cute!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
Debxx

Astrid sa...

Et flott kort med mange flotte detaljer :-)
Og bilde et jo bare så herlig :-)
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Card and Scrap.
Lykke til :-)

DT Astrid :-)