søndag 28. februar 2016

Stolt sykepleier



Jeg er stolt sykepleier!

Da jeg startet opp med utdannelsen 
kjente jeg kun til et snev av hva som kunne vente meg som ferdig sykepleier..... 

Alt man opplever som sykepleier,
kan ikke beskrives med få ord,
men det kan til tider være meget tøft 
både fysisk og psykisk.

Så dette kortet er tilegnet til
alle flotte, dyktige sykepleiere,
spesielt mine flotte kollegaer!

Det er mye som inspirerer meg til å lage kort,
også hendelser som jeg opplever i hverdagen,
dette kortet er et eksempel på det.

*

Blir med på disse utfordringene:
 - Card and Scrap: Udfordring 112 - Lag på lag
- Incy Wincy Designs Challenge: Every Monday - Personalise It!
- Crafty Cardmakers: # 158 - For a Special Woman
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 266 - Anything Goes
- C.R.A.F.T. Challenge: Challenge 352 - Mother's Day/Female
- Crafty Catz: Challenge # 313  -Special Lady
- Suzy Bee's Bloomin Challenge Blog: Challenge 119 - Anything Goes with a twist...fantasy
- The Craft Place Challenge Blog: Challenge 5 - Anything Goes Challenge

 *
 

Til dette kortet har jeg brukt gråog hvit Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra Authentique,
fra kolleksjonen Classique Elegant (Elegant Three)

Motivet har jeg funnet på Pinterest.


'Du er unik' er en die-cut
fra Scrapmagasinet.

Termometeret, sprøyta, medisinbrettet
og medisinene er die-cuts
fra Marianne Design,
die-cuts'ene er også tørr embosset.

Rammen rundt motivet,
ytterste kantene, er Washi tape.

Inni kortet har jeg også brukt
Washi tape.

Stetoskopet og legekofferten er også
die-cuts fra Marianne Design.


Stempeltrykket jeg har brukt er fra
Kort og Godt, stempelplate M-291.










8 kommentarer:

Melissa sa...

Such a fun card.
I am sure it would bringhten anyones day.
Thanks for joining us at Crafty Sentemtns Challanege

Amy Cohen sa...

Adorable- inside and out. Thanks for joining us at Penny's Paper-Crafty.
Amy-DT

Judy McKay sa...

very cute adorable card. Thank you for joining us at Incy Wincy this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

Suze sa...

Nice card. Thank you for joining in the Personalise It challenge at Incy Wincy Designs.

Aunty Sue sa...

fab card and thanks for sharing at Craft this week in our Mothers day female challenge

Amanda sa...

Hi, this is such a super fun cute card!! I love all of the dies you have used to create the theme of a medical profession!! Thank you for joining us at That Craft Place. Good Luck and hope to see you again next time.
Hugs Amanda

Rebecca sa...

Great card who doesn't love a minion! Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

Bec

Karen C sa...

Super fun! Thanks for joining our ‘Personalize It’ challenge over at Incy Wincy Designs Challenge Blog!
Hugs,
Karen C