fredag 26. februar 2016

Ei lita frøken er døpt


I dag har jeg et dåpskort å vise fram.

Tusen takk for bestillingen, Veronica!

Elsker denne baby kolleksjonen fra Maja Design.
De er så lette å jobbe med,
og sette sammen.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 176 - Anything Goes
- Crafty Cardmakers: # 156 - For a Special Woman
- Crafting From The Heart: Challenge 100 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Fan-Tastic Tuesday: Challenge 125 - Anything goes with a twist...include an animal
-  Little Red Wagon: Challenge # 330 - Furry Friends
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 266 - Anything Goes
- C.R.A.F.T. Challenge: Challenge 352 - Mother's Day/Female
- Kreativ Scrapping Bloggen: Utfordring # 2 - Glede

*


Til dette kortet har jeg brukt rosa Bazzill,
og kraft kartong.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra maja Design, fra kolleksjonen Vintage Baby:
- Ephemera cards
- Cutie
Special Moment
- Our Little Mircale
- Bundle of Joy

'Dåpsbarnet' er en die-cut fra papirdesign.
Navnet på dåpsbarnet er die-cuts fra Tattered Lace.
Datoen er tall fra QK-alfabetet Dragon Fly.


På hver side av motivet har jeg brukt
 en kantpunch fra EK success.

Ytterst på kantene har jeg pyntet 
med halvperler fra Kort og Godt. 

Rangla er en die-cut fraWhimpsy Stamps.


Slik ser kortet ut inni.

Målene jeg bruker:
12x6 inch,
12x4 inch på delen inni kortet,
score delen inni kortet på 3,6 og 9 inch.
Jeg bruker bare øyemål når jeg fester delen inni på selve kortet,
ser an mønsteret på papiret også. 


Enkelt å pynte når
man har så flotte ark å jobbe med.

Elefanten og bamsen er die-cuts 
fra Tattered Lace, de har jeg festet med 3D puter.


Jeg har bukt et stempel fra North Star Stamps,
 og ett fra Kort og Godt, frastempelplate S-161.

Jeg har stemplet på
die-cuts fra Cherry Lynn Design.


Baksiden av kortet.

En større versjon av den die-cuten fra Cherry Lynn Design,
som jeg har brukt inni kortet.

Giraffen er en die-cut fra Tattered Lace.

11 kommentarer:

Sivic sa...

Så flott og koselig kort til den lille !!
Kjempefint!!
Klem

Pamela sa...

Beautiful creation. Thank you for joining us at Crafting from the heart.

Pam x

Carla's Cards sa...

Such a sweet card, thanks for sharing at Crafting from the Heart!

Unknown sa...

Stunning christening card and the inside is fabulous. Thank you so much for sharing it with us in our challenge at Penny's Paper Crafty and we hope to see you again. Good luck in the draw. Jennifer DT member x

JanR sa...

Lovely card! Such a wonderful fold. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Ina G sa...

Beautiful work here. Lots of love put into it. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

Julie Odil sa...

These are totally sweet! Thank you for entering our Anything Goes Challenge this week at Crafty Sentiments Challenge Blog. Julie, DT member

julie_woolston sa...

Thank you for joining us at Crafty Cardmakers with your stunning card, lovely delicate colours.
Hugs Julie xxx

Hazel sa...

Thanks for sharing your lovely crafting for Fan-tastic Tuesday challenge 125 - hope to see you again soon, Hazel, DT - thanks also for entering this into my Patterned Paper February challenge x

Lin sa...

This is so delicate and pretty, a perfect card to welcome a beautiful new baby girl!

Thanks for sharing in our 'Special Woman' challenge, and good luck!

Lin
Crafty Cardmakers

Judy McKay sa...

Beautiful baby card. So many beautiful details. Thank you for joining us at Crafty CardMakers this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT