onsdag 3. februar 2016

Valentineskort


Nå er det snart Valentine.
En gyllen mulighet til å gjøre litt 
ekstra stas på den man er glad i.

*

Jeg har fått fullstendig dilla på disse kortene.
De er enkle og lage,
og veldig dekorative. 

*

Blir med på disse utfordringene:
- Live & Love Craft's Inspiration and Challenge Blog: Challenge # 44 - Love is in the air!
 - Love To Scrap! Challenge Blog: LTSCB # 71 - Have a Heart!
- Dream Valley Challenges: Challenge # 124 - Valentine's Day
- Fan-Tastic Tuesday: Challenge 122 - Anything Goes with a twist...sweethearts
- Fairy tale Challenge Blog: Challenge # 136 - Valentines Tag/ St.Valentine's Day
- Try it on Tuesday: A Fine Romance
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 308 - Hearts
- Kort o Mania: Utfordring # 146 - Love is in the air
- Papirplaneten: Utfordring # 3 - Kjærlighet
- Hjerteboden-papir og sånt: Utfordring i februar - Bretting

*


Til dette kortet har jeg brukt grå/brun Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design, kolleksjonen; Summer Crush
- Falling in love
- Off to meet him
- Flirty

Motivene er fra samme kolleksjon - Snapshots.


 På framsiden av kortet har jeg pyntet med en flott
die-cut med hjerte fra Impression Obsession.

'Happy Valentine' er die-cuts fra
Cherry Lynn Design.

Panelet under teksten er en die-cut fra Spellbinders.

Maskerade charmsen har jeg kjøpt
på eBay. Den har jeg pyntet med halvperler fra 
Kort og Godt.


Inni ser kortet slik ut.
Jeg limte delen inni litt tettere sammen,
slik at mønsteret på papiret skulle komme fram.
 

Motivene, blomstene og kjæresteparet,
er fra arket Snapshots fra kolleksjonen Summer Crush,
fra Maja Design.
 

Den søte Cupid figuren er en die-cut fra Impression Obsession.
På klaffen/bretten som går inn i kortet, har jeg brukt
en Martha Stewart punch oppe og nede.

Hjertet er en die-cut fra QK. 


På begge hjertene har jeg brukt 
stempeltrykk fra Wild Rose Studio. 

Hjerte med sløyfe er en die-cut fra Memory Box.
 

Artig å bruke ark fra samme kolleksjon,
de er så enkle å kombinere fint sammen
på slike kort som dette.

På baksiden av kortet
er det god plass
til å skrive en hilsen til en man er glad i,
eller kanskje komme med en kjærlighetserklæring...

10 kommentarer:

Robin sa...

Your card is just stunning! I so love the charm on the front and the detail inside. Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck. Hugs, Robin

Meggymay sa...

A very beautiful card, thank you for sharing it with us at Try it on Tuesdays.
Yvonne

Mrs.B sa...

A fabulous card, love the design and clever use of the die cuts.
Thanks for sharing at TioT
Avril x

Marjut sa...

This is so beautiful card. Thank you for joining us at Try it on Tuesday.

Nancy B sa...

What a beautiful and elegant Valentine card! The touch of metal just takes it over the top!

Astrid sa...

Så nydelig Valentine kort :-) Falt helt for innsiden...den er så lekker !!!
Mange flotte detaljer, og så likte jeg så godt den brettingen inni kortet.
Og hvorfor ikke ta baksiden i bruk til skrivefelt ja...det skal jeg huske ;-)
Takk for ditt bidrag til utfordringen vår hos Kort`O`Mania.
Lykke til !!

Klem Astrid

Unknown sa...

Vackert och romantiskt både på in och utsidan! Mycket fin “vikning” på insidan och tjusigt dekorerat med bilder och papper. Tack för att du länkade upp till LLC.
Kram, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts

Kari sa...

Så fin og dekorativ bretteteknikk - denne har jeg ikke sett før!
Nydelig og gjennomført pynting!
Takk for at du deltar hos Hjerteboden.

Kari

Astrid sa...

Fortsatt et aldeles nydelig Valentine kort ;-)
Takk for at du deltok på utfordringen hos Papirplaneten.
Lykke til !!

DT Astrid :-)

Anita Sæterdal sa...

Hei, Digger det kortet på innsiden, resten av kortet er slettes ikkje verst det heller. :)
Takk for at du deltar hos Papirplaneten - Klem DT- Anita