mandag 1. februar 2016

DT for Papirlosjen med prosjektkit fra Scrapomania (2)


Her er mitt andre kort fra prosjektkitet fra 
har vært så heldig å leke meg med,
på bakgrunn avå være en del av designteamet i Papirlosjen.

Jeg har skrevet litt om kitene i det første innlegget
om prosjektkitene.
Jeg linker heller tilbake,
enn å skrive alt på nytt.

Det gjelder også hva prosjekitet inneholdt.

 

 Her er bilde av prosjektkitet.


 Oppdraget mitt når det gjaldt kitet
var og fremheve hver enkelt dies.
På dette kortet har jeg 
fremhevet blomster die-cuten fra Marianne Design.


 Jeg stanset først ut blomstene
i det øverste panelet på kortet,
så stanset jeg ut blomstene med mønsterark fra Prima,
Angelique Collection (Wings). 

De største blomstene har jeg
festet en halvperle på. 


 Hyssingen klarte jeg å forme som et hjerte,
og limt den fast med Glossy.


'Gratulerer' er et stempeltrykk fra KaBoks. 

Jeg har fortsatt 2 kort til å vise dere fra dette prosjektkitet.

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Creative Card Crew: 105 - Anything Goes
- Fan-Tastic Tuesday: January Challenge: Anything Goes With a Twist...use some flowers
- Tuesday Throwdown: TT278 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Little Red Wagon: Challenge # 326 - They Say It's Your Birthday
- Creative Knockouts: # 126 - Birthday Wishes
- 613 Avenue Create: Challenge # 161 - Anything Goes
-Crafting From Your Heart: Challenge 97 - Anything Goes
- Craft Your Passion Challenges: Challenge 297 - Always Anything Goes

4 kommentarer:

JanR sa...

Great card! Such a neat design. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Veronica Regazzi - Le Idee di Penelope sa...

Oh what a beautiful game of dies!!!! Pretty card!
Thank you so much for joining us at Craft your Passion
xoxo
Veronica

Anonym sa...

Such a pretty card.Love your clever use of the negative and positive die cuts and the soft colours.Great design.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
Lisa x

crafty-stamper sa...

Beautiful CAS ard and love the use of negative and positive die-cuts a beautiful result----Thank you for joining us at Crafting From The Heart
Carol DT x