søndag 21. februar 2016

In My Garden...


I dag skal jeg vise fram et kort,
som får meg til å lentge enda mer etter sommeren.

Har også brukt den bretteteknikken
som jeg har fått fullstendig dilla på om dagen.

Blir med på disse utfordringsbloggene:
- Bunny Zoe's Crafts: February Challenge - Things With Wings
- Card and Scrap: Udfordring 112 - Lag på lag
- Cute Card Thursday: Challenge 413 - Warm Colours!
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 186 - Anything Goes
- Allsorts Challenge Blog: Week 351 - Birthday Wishes
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 176 - Anything Goes
- Hjerteboden - papir og sånt: Utfordring i februar - Bretting
- Nordsalten hobbyklubb: Utfordring # 133 - Sommerfuggel i vinterland
-Kort o Mania: Utfordring # 147 - Alt er lov
- Kreavtiv Scrapping Bloggen: Utfordring #2 - Glede

*


Til dette kortet har jeg brukt 
grå/brun, lys grå og creme Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design, 
fra kolleksjonen Enjoing outdoors:
- What a beautiful day
- Picking flowers
- Garden moments


Blomster die-cuten over 
motivet er fra Joy Craft,
den har jeg pyntet med små plastblomster,
kjøpt på eBay.

På sidene har jeg brukt en 
kantpunch fra Martha Stewart.

'Gratulerer' die-cuten er
fra Papirdesign.


Slik ser kortet ut inni.
Er så glad i denne bretteteknikken.

Målene jeg bruker:
12x6 inch,
12x4 inch på delen inni kortet,
score delen inni kortet på 3,6 og 9 inch.
Jeg bruker bare øyemål når jeg fester delen inni på selve kortet,
ser an mønsteret på papiret også.


Motivene er fra samme kolleksjon fra
Maja Design.

Stempeltrykker vi ser her er fra
Kort og Godt, fra stempelplate M-251


Stempeltrykket som starter med
'Hurra..' er også fra Kort og Godt,
fra stempelplate M-238.

Jeg har stemplet på
die-cuts fra Spellbinders.


Sommerfuglene er
fra en Martha Stewart punch.

Jeg bruker (nesten) alltid 2 sommerfugler til 1 sommerfugl.
En som jeg fester helt i kortet,
den andre fester jeg bare i midten, slik at den har vingene 'løse'.

Baksiden av kortet er det god plass
til å skrive en personlig hilsen.

Katten er en die-cut fra Spellbinders.

10 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Lekkert kort.
Likte veldig godt brettingen inni.
Er det lov å spør om mål og brettekanter ??

Klem fra Kaia

Dortesjs sa...

virkeligt fint og nydeligt kort.

Kathleen sa...

Really beautiful creation, very pretty colours and images.
Thank you for joining our Birthday Wishes challenge this week at Allsorts.

Kath

Synnøve Dyhring sa...

Nydeligt kort , så flotte farger og detaljer. Må prøve den brettinga , så fin. Klem Synnøve

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

AnyOldCraft sa...

Thank you for joining us at Allsorts this week.
AnyOldCraft (DT)

Kerys sa...

Gorgeous card. Love the image. Great details inside too. Thanks for joining us at CCT this week :)

Unknown sa...

Really pretty card, I really like inside layout. Thanks for playing with Glitter N Sparkle. Kasha DT

gosti sa...

Nydelig kort med flott motiv og herlige detaljer!
Takk for at du var med og scrappet hos oss i Kreativ Scrapping.
Hilsen fra DT Sigrid

Kreativelena sa...

Fantastisk stilig kort. Digget alle bildene du har brukt, og den border punchen du har brukt på forsiden er faktisk en av mine ultimate favoritter :-)
Takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)