fredag 16. april 2010

Aprilsangen hos STM

Aprilsangen hos Scrapping the Music er "Den første løvetann" av Alf Prøysen. Jeg har valgt strofen "Se på meg, hva jeg har funnet her".
Tok lang tid før jeg fant bilde og strofe jeg kunne bruke til denne oppgaven. Grublet i mange dager. Endelig kom jeg tilfeldig over dette bilde, som er av min lille prinsesse. Her har hun det moro i fjæra, og hun finner mange små skatter. På bilde er hun omtrent 2 og et halvt år, og vi er på ferie i Tregde.
Jeg har valgt å bruke noen skatter på denne layouten og, som f eks noen skjell jeg har plukket, og et armbånd etter min mormor..
Slik er mitt bidrag ut:



Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Cosmo Cricket, MME, Basic Grey og October Afternoon
- Bølgepapp
- "Fiskegarn", skjell
- Armbånd
- Sommerfugl-klipputark fra Panduro
- Blomster fra Prima og Kort&Godt
- Halvperler fra Prima
- Print Blocks fra Jim Holtz
- Monograms fra Sassafras
- Stickers fra The Little Storytellers og Prima
- Letters fra MME
- Die cut fra Scenic Route
- Svertet kantene med distress ink

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow Kjempeflott! Super-stilig pyntet med skjell og garn -søt prinsesse:))
Ha ei fin helg
Klem T

Gro aka emrille sa...

Så flott! Herlig med det maritime preget, men kult at du har holdt den i mer feminine farger.
Og så så koselig med egne små skatter på den:)

Ellen Karin sa...

Denne ble utrolig personlig og fin fordi du har tatt med så mange spesielle ting. Også digger jeg at du har brukt så mange forskjellige farger og fonter i tittelen. Det ble kjempestilig.

Takk for at du deltar. :)

Lene sa...

Så stilig og gjennomført denne ble Ane Lene !
Du har jo klart å ta igjen det maritime i hele LO'en - kjempestilig !
Ha en fin dag!

Wenche sa...

Flotte detaljer!!!