onsdag 21. april 2010

Sketch 183 hos Pencil Lines

Skisse fra Pencil Lines igjen.
Jeg har valgt et bilde av sønnen min, som på bilde er ombord på Christiane, som er en flott seilskute. Han har lenge mast på meg at jeg skal scrappe noe av han med et maritimt preg, og endelig lot det seg gjøre...
Slik ser bidraget mitt ut:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra DCWV
- Fiskegarn
- Chipbords fra Cosmo Cricket
- Halvperle-swirl fra Prima
- Metallpynt fra My Design
- Bling. Glassperler
- Svertet noen av kantene med distress ink

5 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Stilig guttelo :) Denne syntes jeg var helt rå :)

Pinklady 68 sa...

Rå stilig maritim LO av sønnen din!
Skikkelig fine detaljer!

Guro sa...

Wow, utrolig tøff og kreativ denne var. Digger detaljene, passet perfekt :-)
Klem Guro

Ann-Katrin sa...

Så kul og tøff layout. Tipper mini ble fornøyd med denne!

Annika sa...

Oh wow, this is truly exceptional! Love the details and colours and how elements are carried on through the layout...beautiful!
TFS
Hugs
Annika