lørdag 3. april 2010

Promt 2: On the day that you were born hos Scrap that baby

En veldig koselig utfordring hos Scrap that baby denne gangen. "Dagen du ble født". Bildet har jeg tatt fra sykehussenga, var ikke stort jeg klarte å gjøre timene etter keisersnittet, men klarte hvertfall å få tatt et bilde av en ny verdensborger og en stolt far.
Jeg har igjen laget juksesøm langs kantene, ser nesten ut som ekte søm.
Tittelen på layouten er: Pappas jente
Slik ser bidraget mitt ut:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Lys gul-beige kartong
- Mønsterark fra Riddersholm Design og Basic Grey
- Lace cardstock fra KI Memories
- Halvperle-swirl fra Prima
- Blomster fra Prima, Kort&Godt og Mulberry
- Blader fra Prima
- Glitterlim
- Mademoiselle og Magnolia alfabet fra QK
- Svertet kantene med distress ink

11 kommentarer:

Guro sa...

Denne var virkelig herlig :-) Nydelige hjerter og for et flott blomsteroppsett du har laget; blingen passet perfekt!
Ha en fin påske videre.
Klem Guro

Sarah Rice sa...

beautiful!
love the soft colors

Pinklady 68 sa...

Nydelig LO av din datter og en stolt pappa.
Hjerter og blomster perfekt til:-)

Klem Laila.

ScrapAddict21 sa...

gorgeous!

Kristin Summer sa...

Soo pretty! Love all the soft muted colors and girlie embellishments

Jenni sa...

Gorgeous!

Gracie Ann Tan sa...

So beautiful! Love the clustering of flowers there. Thanks for joining us at Scrap That Baby.

Jess sa...

Love the flowers! A beautiful page!

Jenny sa...

i love your mix of different textures. thanks for playing with us at stb!

Dani sa...

Adorable! Love the hearts!

Unknown sa...

Gorgeous! Love the hearts and the pearls!