mandag 5. april 2010

Et hage kort

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Cupcake Craft Challenge - Challenge 85 - Make your own flowers
- Saturday Challenge - Challenge # 77 - How does you garden grow?
- Stamp with fun - Challenge # 53 - Rezept: 3 papers, 3 flowers, 2 buttons
- Sketch Saturday - Skisseutfordring

Jeg har brukt en blomst fra Kort&Godt, punchet ut 2 forskjelige blomster, og klippet i kronbladene på den største blomsten. Også har jeg limt på en liten plastblomst fra Kort&Godt, jeg har i tilegg brukt Center Kisses og festet til blomsten.
Stempelmotivet har jeg fått av Jorid - tusen takk for det!
Slik ser bidraget mitt ut:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Grønn Bazzil
- Mønsterark fra My Mind`s Eye og Basic Grey
- Stempelmotiv fra HAnglar og StAnglar, malt med distress ink
- Spellbinders
- 2 forskjellige blomster punch
- Blomster og plastblomster fra Kort&Godt
- Center Kisses fra Prima
- Stickers fra Adornit
- Knapper
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

Carolyn sa...

Such a lovely card. You are so lucky to have this Hanglar. We can't purchase them online from Canada and I would love to get my hands on some.
Hugs xx
Carolyn

Anonym sa...

Nydelig kort! Kjempefine blomster og harmoniske farger:)
Klem T

The Crafty Den sa...

What a lovely card and the image is so cute. Thanks for joining us at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

The Crafty Den sa...

Gorgeous card and your flowers are stunning. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

Mel X sa...

Super card, perfect for our gardening challenge - love the image!

Thanks for joining us this week at the Secret Crafter and good luck in the draw.

Mel X

Michele Roos sa...

Oh such a gorgeous card. Love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x