lørdag 10. april 2010

Sketch 181 hos Pencil Lines

Forsøker meg på skissa hos Pencil Lines denne uken også jeg. Brukte faktisk lengst tid på å finne bilder som skulle passe til skissa jeg skulle bruke denne gangen. Fant noen til slutt, av to små snupper på hyttetur. Den ene snuppa er min, og den andre snuppa er Elisabeth sin, min barselvenninne...
Slik ser bidraget mitt ut:



Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Basic Grey
- Rosa kakeserviett fra Åhlens
- Hjørnepunch
- Engelsk blonde
- Litt av et kjede etter min mormor
- Blomster fra Prima
- Halvperler fra Kort&Godt
- Swirl-halvperler fra Prima
- Glitterlim
- Minimonograms fra Basic Grey
- Stickers fra The Little Storytellers
- Svertet kantene med distress ink

1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Så søt LO av to små snupper:-)...koselige bilder. Nydelig den store rosa servietten fra Åhlens..den har jeg ikke sett før:-)
Flott med perler og blonder til!

Klem Laila.