torsdag 22. april 2010

Scrapp ordet # 4 - Rutiner, hos ScrappeHuset

Denne gangen er Scrapp ordet RUTINER hos ScrappeHuset.
Jeg har valgt et bilde av min lille huslige prinsesse. Det er visst veldig moro det, med husarbeid; tørke støv, støvsuge og som her vaske opp...
Jeg har lekt meg litt med maling på denne layouten. Klæsja sammen blå, hvit og rosa hobbymaling som er blandet sammen i en sann fornøyelse...
Jeg fant en hempe/feste som har sittet på en snekkerbukse som jeg har brukt her. Jeg har laget hull i pyntebåndet og satt i brads. Tittelen på layouten er: Kjøkken rutiner.
Slik ser bidraget mitt ut:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Rosa og svart kartong med glans
- Mønsterark fra BoBunny, Cosmo Cricket og Panduro
- Hobbymaling
- Snekkerbukse hempe/feste
- Stoff, pyntebånd, brads, perler
- Halvperler fra Kort&Godt
- QK-blomster
- Chipboard Stickers fra American Craft
- Stickers fra Little Storytellers
- Svertet kantene på blomstene med distress ink

4 kommentarer:

Gro sa...

Hei, hei....
Tusen takk for hyggelig kommentar.... :-)
Jeg har brukt Photoshop CS3 på alle bildene bortsett fra det siste. Der har jeg brukt Photoscape et program du kan laste ned fra nettet gratis..... :-)
Skal si du lager mye fint her inne...
Føler virkelig jeg må få satt meg ned på hobbyrommet med papir selv snart.... :-)

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem, Gro

Pinklady 68 sa...

Nyyyydelig LO! Så mange lekre ark og flotte farger sammen:-)

Torill sa...

Så hærlige farger! Ser du har lekt deg:0) Kjempekult!!
Og veldig flott LO ble det også! Tusen takk for at du ble med og scrappet ordet!!
Ha ei super helg!!

linn kr/sykepleier sa...

En koselig LO, med søtt bilde. Stilig tittel og flott fargebruk.

Takk for at du deltar hos oss! :D