tirsdag 6. april 2010

Babykort

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Friday Sketchers - Skisseutfordring
- Kort&Godt - Babykort med papirblomster

Jeg har brukt noen nydelige mønsterark fra Maja Design, de er så fine at jeg hadde nesten ikke hjerte til å bruke de. Motivet har Jorid kopiert opp til meg - tusen takk!
Slik ser bidraget mitt ut:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Lys rosa Bazzil
- Mønsterark fra Maja Design, Inkido og Basic Grey
- Motiv fra Minnehjørnet-Gudrun Loennecken - Pyntebånd, brads
- 2 forskjellige blomsterpunch
- Center Kisses fra Prima
- Halvperler fra Basic Grey
- Stickers fra The Little Storytellers
- Svertet kantene med distress ink

4 kommentarer:

-Sanna- sa...

Denne var yndig, - herlige og duse farge.

Anonym sa...

For ett helt utrolig nydelig kort. Lekre farger og fin setting. Nydelig!!

Anita Thorsen sa...

Det var et herlig babykort. Takk for at du deltar.

Sissen sa...

Riktig så lekkert :)