fredag 9. april 2010

Vår april bonus hos STM

April bonusen hos Scrapping the Music er å ha VÅR i tittelen. Jeg hadde mange titler der ja, men fant ikke riktig rette bilde å bruke. Kom over bildet som jeg har brukt her, og "tenkte det passer bra... " Bildet er fra en av de få gangene pusen vår var ute i vinter. Tror hun bare var ute å tissa, og så var det inn igjen, ikke noe greit å være ute i den bitende kulda og så mye snø, nei. Da er det bedre å sove og kose seg inne i varmen...
Tittelen på layouten er: Flotte pusen vår
Slik ser bidraget mitt til vår bonusen ut:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart og vanilla Bazzil
- Dyp rød kartong
- Mønsterpapir fra Prima
- Kakeserviett, svertet med distress ink
- Konfektpapir
- Netting, hyssing
- Tags fra Panduro
- Halvperler fra Kaiser Craft
- Chipboardstickers fra American Craft
- Stickers fra American Craft og Making Memories
- Svertet kantene med distress ink
- Tegnet på de små musene nederst i v hjørnet

6 kommentarer:

-Sanna- sa...

Kjempefint.
Og pusen ser så koselig ut,- en kosepus....
Klem.

Ellen Karin sa...

Jammen var det en flott pus ja. Skjønner godt at den ikke hadde lyst til å ut i vinter jeg. :)

En fin LO du har laget. Likte godt at du har tatt igjen fargene på katten, og bruker det røde som en fin kontrast. Også at det er litt "rufsete" som også tar igjen pelsen til katten.

Ønsker deg ei riktig god helg.
Takk for at du deltar.

Unknown sa...

Herlig bilde og tøfft pyntet (",) Har selv 3 pusier som må bæres ut når det er vinter, for å få litt trim. Ellers blir de for tykk, så skjønner pusen din.
Hilsen fra Karin

Anonym sa...

Knallfint!! -Og for en flott pus:) -Min Odin misunner nok den flotte pelsen! -(den har vokst ca 1 cm etter brutalis klippen, så han fryser ikke så mye lengre:) )
Ha ei fin helg
Klem T

Lene sa...

Så stilig denne var ! Flott at du har tatt igjen fargenen i pusen og brukt på arkene.

Ha en fin dag!

Wenche sa...

Flott lag-på-lag-effekt