torsdag 1. april 2010

Sketch 180 hos Pencil Lines

Da har jeg forsøkt meg på skissen fra Pencil Lines igjen. Denne gangen er det Jodi Butler som har designet skissen.
Bildet er det min mor som har tatt av min lille prinsesse og vår snille pus.
Tittelen måtte bare bli: Snille pus
Slik ser bidraget mitt ut:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Basic Grey, Kaiser Kraft, My Mind`s Eye, We R Memory Keepers og Ridderholm Design
- Blomst, stjerner og katt fra QK
- Swirl-perler fra Prima
- Tickers fra American Craft
- Hyssing fra Panduro, pyntebånd
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Ellinore sa...

Hei Ane Lene.
Har lagt meg som følger av bloggen din, synes du har mye fint og kreativt, spennende.....
synes layouten med din datter og pus var bare så kjempe koselig.
Påskehilsen fra Ellinore.

Merethe sa...

Stilig LO. Det var et veldig herlig bilde.